Opptil 70 % hos Knertenogkaroline.no

3 tilbud fra KNERTENOGKAROLINE.NO

I dag har jeg brukt tiden min på å lage i stand bleiekake og overraskelseskurv til babyshower for en venninne. Hun har termin om bare noen uker, og har valgt å ikke vite kjønnet på barnet. SÅ SPENNENDE!! (dere kan se bleiekaken jeg lagde på instagram: Rachelhauan). Ja, så vil jeg nevne at OM du er gravid, og har fått fastsatt en termindato, kan du sende meg en mail på [email protected], så får du en rabattkode hos knertenogkaroline.no som gir deg 35 % på alt du kjøper fra nå og til 6 måneder etter fødselen(gjelder kategorien 0-1).Dette gjelder kun de gravide, MEN, jeg har da noe på lur til dere andre også!

Knertenogkaroline.no har kjøpt inn et kjempeparti fra Name It på bunader, og selger nå ALT av bunader og utstyr til 70 % !!

70 % er faktisk helt vilt, og du kan kapre utstyr til dine barn SUPERBILLIG!!

HER er bunadkolleksjonen

– jeg er den første som får ha dette tilbudet, så her gjelder førstemann til mølla!! –

Brukt KODEORD: bunad70

Jeg har tidligere skrevet om Name It bunader hos knertenogkaroline. Se flere bilder og varianter HER.

Siste tilbud er hele 25 % på alt i hele nettbutikken. Her kan du kapre deg årets nyheter MED prosenter!

Bruk KODEORD sommer25 når du bestiller fra hele kolleksjonen og bunad70 når du bestiller fra BUNADKATEGORIEN!

Husk dersom du skal bruke begge  kodene må de legge to ordre… Sender en email om at dere har laget to ordre til [email protected], så belaster de kun EN fraktkostnad. SOMMERFRAKT PÅ KUN KR 39 uansett hvor mye du bestiller!!!

Alle klærne på bildet finner du under KNERTEN 0 – 9 mnd


Alle klærne på bildet finner du i kategorien KNERTEN 1 – 4 år

Alle knærne på bildet er fra kategorien KNERTEN 5-12 år


Alt på bildet er fra kategorien KAROLINE 0-1 år

Alle klærne er fra kategorien KAROLINE 1 – 4 år


klærne er fra kategorien KAROLINE 5-12 år

 

OPPSUMMERING AV TILBUD: 

1. Er du GRAVID, kan du sende meg en mail å få 35% på kjøp av klær i kategorien 0-1 år ([email protected])

2. SUPERTILBUD, 70 % på ALT av bunader og tilbehør – KODEORD: bunad70

3. SOMMERTILBUD, 25 % i hele nettbutikken. KODEORD: sommer25

..og ikke minst SOMMERFRAKT på kun 39 kr per forsendelse. Skal du bestille både bunader og vanlige klær, må disse lages i to ordre da man kun kan bruke EN kode per bestilling. Når du har bestilt og “betalt”, sender du en mail med en gang til [email protected] med informasjon om at du har bestilt to ordre. Da vil de kun belaste deg for EN fraktkostnad.


//Innlegget er i samarbeid med www.knertenogkaroline.no//

4 kommentarer
    1. Takk for super rabattkode! Neste 17.mai blir mine søte små PLUSS min ufødte nevø prikk like 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg