Lilja 2 år – barnebursdag!

I morgen, tirsdag 28 mai, blir vår kjære Lilja Ambrosia 2 år!

Det absurd at tiden har gått så fort, og jeg kan nesten ikke tro at hun har blitt to år. Den bittelille jenta mi, er iferd med å bli stor jente. . !

I helgen hadde vi barneselskap, og i dag feiret vi med familie. Lilja synes det er helt supert å feire flere dager, og lever it roen om at det daler pakker hver dag for tiden..!


Jeg bakte selvfølgelig Cupcakes. Denne gangen ble det Manuelas vaniljecupcakes med fluffy smørkrem, og vanilla frosting. Fargene gikk i pastellgul, perler og ROSA! Rosa er den store favoritten for tiden, og er det jentebursdag så er det jentebursdag. INGEN tvil om det ihvertfall!


Cupcakesn ble en suksess, og de små storkoste seg med frosting – ja, fordi det var jo den som var mest spennende! Her har jeg brukt cupcakesformer og flaggpynt fra partydesign, pastellfarger fra cacas, cucakebrett og hjertestikkere fra pynttilfest. Cupcakeformene har jeg i alle regnubuens farger, og mitt siste innkjøp er iskrembokser. GENIALE, og fåes med lokk!!

Kvelden før pyntet jeg bordet, og blåste ballonger. Da Lilja kom ned morgenen etter var det jubel i heimen!

Bordpynt (princess) fra pynttilfest, og rooosa ballonger med shimmer fra partydesign.


Jeg lagde BARBIEKAKE til snuppa mi. “oiiiii, mamma, baby i kaka”, var det første hun sa 😛


Barneselskapet ble flyttet ut siden været var helt topp! Vi grillet pølser og spiste kaker til dn store gullmedaljen!


Lilja er en “rusjer”, og fikk rusjebane i gave. Vell og merke i RØD og GRØNN slik at lillebror ikke trenger å arve bare rosa.. !


Vi hadde til sammen besøk i 6 timer, og vi hadde knallvær hele tiden. Ungene koste seg, lekte, spiste godsaker, mens vi voksne benyttet sjansen til litt skravling. Herlig å samle venner fra ulike kanter. Barna blir på en måte et knutepunkt, så det er så flott nå når de begynner å gå så godt sammen. Flere er i alderen 2-3 år, så det er jo perfekte lekekammerater!


Lilja er superglad i potetskruer, og benyttet seg av sjansen til å “legge av litt” til senere…

Disse posene er helt geniale til slikt. Lilja pleier å få plukke seg litt forskjellig i en slik papirpose på lørdagene, så har hun sitt eget lørdagsgodt i den. Som regel er det mest stas å putte opp i, og tømme ut.. Disse papirposene er fine til barnebursdager, lørdagsgodt, hvis man skal sende med feks en kjeks i matpakken, eller feks å plukke stein i (jepp!).


Lilja & Alba koser seg max, og plukker potetskruer til randen!


Så en tur på lekeplassen som ligger rett utenfor døra! DEILIG!


Hele gjengen i full sving! !


Både store og små koste seg på lekeplassen i finværet


Natalie & Stein-Inge tok turen med guttaboys, Mathias & Lukas. Eirin og Victoria nøt dagen med oss i finværet, og ble godt tattimot av Lilja!


… til og med dukka skulle få rusje!

Det ble en super bursdagsfeiring. Snuppa var superfornøyd med dagen, og sovnet straks hodet traff hodeputa!

Takk for en flott feiring !

 

 

 

7 kommentarer
    1. Du, det var lurt, kan jeg spørre hvor den sklien er fra? Og evnt hvor lang den er hvis du vet det.
      Jeg har en 2 åring som elsker å skli.
      Gratulerer med 2 åring i morgen!
      Så ut som en flott feiring.

    2. C. G.: Sklien er ifra Extra leker og ksotet 299 kr. Helt grei til en toåring. De har jo større sklier i bhg, men synes denne er helt ok. Denne kan hun holde på med uten at jeg følger med hele tiden! Hmm.. den er vell rundt 1,5 m lang og ca 1 m høy, kanskje… 🙂

    3. Såå koselig =) Gleder meg til jeg kan stelle i stand bursdag til et sommerbarn. Syns det åpner for så mye mer. Fikk forresten sykt lyst på cupcakes nå. Disse hormonene vil ha kake for tiden. Ikkje bra 😀

    4. Rachel, takk takk. Vi har ikke hage, så den blir stående inne, og da vil jeg absolutt ikke ha for stor nei. Denne høres super ut, også så billig i tillegg, er jo bare å få kjøpt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg