25 % på HELE nettbutikken!!

I dag er det et skikkelig knalltilbud som kommer fra knertenogkaroline.no

I dag og frem til ONSDAG 29.mai får du hele

25 % på HELE kjøpet

ved bruk av koden Rachel

Da jeg var i Sandefjord for å besøke familiem Mæla, tok vi turen innom knerten og karoline. De hadde fått inn supermye herlige sommerklær, så flere plagg ble med hjem i kofferten! Nå som Lilja har begynt på pottetrening, så blir det mindre bodyer, og mer tunika og kjoler. Vi har selvfølgelig innført truser, og til og med de er det 25 % på! Jeg kjøpte et par mintgrønne bukser til Lilja, vell og merke i str 86, men som ejg tenkte hun kunne få bruke som en slags shorts/knikers. Jeg synes fargen var sååå fin, så bare måtte ha dem. Nå ser jeg at de har fått en herlig blåfarge til gutt! (denne i fargen blå) Jeg snakker om DISSE buksene til Lilja.

www.knertenogkaroline.no

Lilja har på seg sin nydelige tunika i rosa. . . Vi har Body i samme serie, men i grønn – og den er også knallfin!

Suuuperdeilig å vandre rundt med “mus” på tskjorta. Muus, sa Lilja, og pekte på magen din! Så ja, det var musekjolen den gikk for! Knallsuksess!


Disse LEKRE shortsene måtte jeg kjøpe i både GUL og GRØNN da jeg ikke klarte å bestemme meg.

De er pakket ned til sydenturen, og tror de blir supre. De finnes både til stor og liten jente 🙂 Og til de små er det knapper under – for vår del var det genialt med tanke på pottetreningen!

NB: Hos knerten&karoline har de ofte klærne i flere farger. Klikk deg inn for å se om du finner DIN favoritt!!

 

Frakt tilkommer på 79 kr, uansett hvor mye du handler for, og rabattkoden (Rachel) skrives inn på side 2 i bestillingen og trekkes ifra totalsummen. 

Tips gjerne om rabattkoden til venner og bekjente som kan dra nytte av den


//Innlegget er skrevet i samarbeid med knertenogkaroline.no//

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg