Takk for nå!!

Det har vært noen fantastiske dager på hytta, og vi har kost oss masse. I dag toppet vi miniferien med en etterlengtet båttur med Lilja.Det var stas! Så stas at hun så absolutt ikke skulle bli med hjem..! Ja, nå skal jeg ikke pynte på sannheten, for selv om vi har hatt det superfint på hytta, så har det også vært slitsomt til tider. Filip har våknet mye på nettene, Lilja vill ikke legge seg og sutrer når jeg er i nærheten. Jeg går rundt som en zombie og smågneller , og kunen godt tenkt meg noen minutter helt alene innimellom! Ja, fordi jeg blir faktisk litt småirritert ved kombinasjonena av sutrete unger, lite søvn, varme og utskeielser fra dietten!

Bortsett fra de vanlige dumpene i hverdagen, har vi grillet og kost oss, badet, blitt solbrent, spist is, tatt masse masse bilder, og kjørt båt! Robin har fått noen flere dager fri fra jobb, og vi har fått pappsen noen flere timer i døgnet. Det tror jeg begge barna har satt pris på.  – ja, jeg også ! 


Det var superstas å få kjøre båt! Fartsløva Lilja ville kjøre fort fort fort!!!

Foreldrene mine er veldig flinke til å ta med seg barna på spennende ting. Her får Filip sitt første møte med traktoren, og det var gøy! Han “freste”, bablet og lo! Da morfar skrudde på, ble det enda mer stas, men da var det en ivrig storesøster som fikk ta plass i førersetet! !


Morfar og Filip kjører traktor, mens Mamma vinker fra hytta…

Da var hyttelivet over for denne gang, og ungene er lagt. Det er en ny og hektisk, men spenende, uke som venter.

Nå er det bare 8 dager til vi drar på ferie, og jeg må begynne å planlegge. Ja, for her i huset må jeg nemlig pakke og styre for alle fire… Kanskje et kjent scenario for flere? Ting tar ihvertfall lengre tid enn jeg beregner, så denne gangen skal jeg sørge for at alt er med. ikek for mye, ikke for lite, men akkurat passe!

4 kommentarer
    1. Tiril: Det kan jeg gjøre. Tenkte bare jeg skulle vente å se hvordan det går nå som hun skal i barnehagen i morgen.. kan jo hende at man må begynne litt “på nytt” da.. Tror ihvertfall nøkkelen er å vøre tålmodig og “på vakt”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg