Giveaway: VINN gavekort på 1250 kr fra KAPPAHL

Etter et døgn på hytta, er jeg tilbake i sofakroken. Vi hadde knallvær i Åsenfjorden i går, men dagen i dag ble regnfylt, så vi dro hjem i rett tid. Vi tilbrakte resten av dagen utendørs med vasking av sykler og barnevogner. Jeg har konkludert med at 4 barnevogner er i overkant mange, så jeg har bestemt meg for å selge unna to av dem. Jeg skal lage et eget innlegg om barnevognene våre. Starter på dette i løpet av kvelden tenker jeg, så hvis noen er interessert i kjøpe barnevogner, og er ivrige på å se hvilke vi har, kan du se bilde av alle på instagram (rachelhauan) .

Men over til ukens GIVEAWAY fra KAPPAHL!

Det er bare 16 dager igjen til vi sitter på flyet på vei til Rhodos. Det skal bli utrolig godt å komme seg til varmen, og slippe mye klær! Jeg tror barna kommer til å kose seg glugg ihjel, og det blir ekstra stas når vi reiser med et vennepar av oss. Jeg har allerede begynt å tenke på pakkelisten, så den skal jeg dele med dere etterhvert!

Butikkene bugner over av nydelige sommerlige farger, og det er farlig å gå inn bare for å se..Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har vært noen fast Kappahl kunde, men etter at barna kom, fikk jeg øynene opp for Newbie serien. Etterhvert som de har blitt større, så har jeg erfart at de har utrolig mye fine barneklær, men også mye lekkert til de voksne! I det siste har jeg handlet mye på kappahl, både til meg selv og barna. Det jeg pleier å gjøre, er å sjekke ut nettsiden dems først, for å se om det er ne som “trigger” meg. . .

Siste kjøp er settet til venstre til Lilja og en jumpsuit

 

TO heldige vinnere kan stikke av med et gavekort på 750 kr og 500 kr fra Kappahl

1 plass = 750 kr  **  2 plass = 500 kr

For å delta i konkurransen, må du fortelle meg et av ukens tilbud hos Kappahl. .

Svaret finner du på kappahl.no

Ønsker du å delta en ekstra gang, kan du LIKE facebooksiden min eller følge meg på instagram (rachelhauan) Del gjerne på FB!

(husk å skrive TO kommentarer om du deltar ekstra + skrive mailadresse)

Vinneren kåres SØNDAG 19. mai – kommentarene blir godkjent når konkurransen er over

 

Lilja var med på Kappahl sist vi var der, og insisterte på at hun skulle ha CAPS! ..den skulle ikke brukes riktig vei, neida, bakfrem!

Tøffa har på seg jumpsuit (opp til str 86), og Hello Kitty Caps fra Kappahl

 

Good Luck!


 

254 kommentarer

Siste innlegg