Mammatid og nye bekjentskaper!

Vekkerklokken ringte 04.50, og Sandefjord sto for tur. Filip skulle ut på sin første flytur,og jeg må si at det gikk strålende bra. Med halvlunken melk, mariekjeks og en dose godt humør, kom vi oss helberget frem, og ble møtt av nydelige Rebekka og Tobias. Turen videre gikk til vår felles samarbeidspartner knerten&karoline, og her gikk mammsene berserk på barneklærne. SÅ mye nydelige sommerklær har kommet inn, så sannelig endte vi opp med to fulle bæreposer hver med barneklær!

Rebekka hadde vært så snill og lånt både bilstol og vogn, så vi trengte egentlig bare å tenke på oss selv. Guttene koste seg i hver sin stol, og “vi voksne” skravlet i vei om alt og ingenting. Da jeg bestilte biletten til Sandefjord, må jeg ærlig innrømme at jeg begynte å spørre meg selv om “what have you done?!?”. Møte noen man aldri har verken snakket med i real eller møtt før, og så skulle tilbringe to netter hjemme hos dem, er jo ikke heeelt normalt, vell? Jeg var så redd for at situasjonen skulle bli klein, men hadde likevell en følelse av at vi hadde mye til felles. Ja, fordi, vi er jo begge mammabloggere, hun har giftet seg–>  jeg skal gifte meg, vi har begge to barn –> en jente og så gutt, vi er begge spesielt glade i barneklær, vin og sjokolade, så det kunne jo ikke slå feil?  Sannelig er vi nok mer like enn vi hadde trodd, og dagen har vært topp! Kidsa har lekt og kost seg (den lille stunden de fikk etter at mødrene var ferdige med shopping), vi har grillet deilig biff (..okei, Magnus skal få den – han var dagens grillmester!) og vi har skravlet mye. Nå står vinflaska på bordet, sjokoladen ligger i skåla, og sjokoladefondant er står for tur!


Herlige Thea tok over rollen som dobbel storesøster for anlendingen, og Filip hadde selvfølgelig ikke noe imot litt ekstra oppmerksomhet!

Etter en lang dag og nye bekjentskaper, ble det omsider kveld for barna, og det var ble mammatid med blogging og vin! Klikkd eg inn på rebekkas blogg for å se hennes bilder av dagen vår, www.frumaela.no

Nå er det tid for jentekveld! I morgen venter nye utflukter !

 

 

9 kommentarer
    1. Det virker som du får svært mye sponset, uten at du opplyser om dette på bloggen, noe du faktisk er forpliktet til. Har du satt deg inn i disse reglene?

    2. Hei! Så hyggelig! Er nesten så jeg og vil begynne å blogge- er så mange nydelige å kunne bli kjent med;) håper dere får noen fiine dager!!! Jeg er litt nysgjerrige på samarbeidet med knerten og Karoline (på ingen måte negativt;)) men – litt hvordan det fungerer:) får du (dere) en viss % på alt dere handler, eller får dere sponset for en viss sum i mnd, eller andre måter:)? Kun ren nysgjerrighet ;-p
      Btw- fantastisk nydelige barn du har, virkelig!!! God natt

    3. mary: Hei 🙂 Ja, jeg er klar over at man skal opplyse når innlegg er sponset, og føler selv at dette fremkommer av teksten som er skrevet. For sikkerhetsskyld har jeg begynnt å merke sponsede innlegg nederst i blogginnlegget. De fleste innleggene er fra meg personlig, men jeg linker ofte opp imot nettbutikker, dette er da frivillig fra min side, og dette gjør jeg fordi jeg ofte får spørsmål på facebook, blogg og mail angående merker og klær barna bruker. Jeg kan selvfølgelig være mer tydelig på hva som er sponsede plagg, men vil presisere at min lidenskap for barneklær er helt og holdent skrevet av meg.

    4. Merethe: takk for det, må jo si meg fornøyd med “resultatet” av barna 😛 Jeg skjønner godt at du lurer på hvordan med dette med sponsing foregår, og det er helt ok at du spør. Jeg har ulike samarbeidsformer gjennom bloggen, og når det gjelder knertenogkaroline, er det jeg og tre andre bloggere som er hovedsponset av dem. Jeg får “tildelt” en sum i året/mnd som jeg ka handle for til barna. I og med at en av utsalgsstedene til knertenogkaroline ligger i Larvik, passet det seg godt at jeg og Rebekka (jenta bak frumaela.no som også er i samarbeid med dem), tok turen dit for å se 🙂 Vi bestemmer selv hvordan innleggene skal bygges opp og se ut, og er ikke pliktig på noen måte å vise frem hva vi har kjøpt fra dem. Ofte får vi gi leserene våre rabattkoder, som kommer godt emd hos mange. Dette synes jeg er en fin samarbeidsform, da også leserene får igjen for det 🙂

    5. Skjønner=) Takk for tydelig svar, man blir/er jo så nysgjerrig vettu 😛 Og skjønner godt du er fornøyd med barna!! 😉 Ble selv mamma 10.09.12, og det finnes jo intet bedre!!! Masse lykketil med bryllup og forberedelser forresten! Var selv i “ilden” august -11, men syns det er kjempegøy å følge med på forberedelser, tips ol.!=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg