Sirkustid..

Vi hadde fått gratisbiletter til Sirkus Merano på jobb, så i dag bestemte vi oss for å ta med Lilja på sin første runde med sirkus. Barn under to år var gratis, så turen ble gratis for oss 🙂 Jippi! Vi hadde fortalt Lilja at vi skulle få se dyr, og kanskje se klovner. Hun skjønte at det skulel skje noe, og hoppet av glede da vi parkerte i Granåsen.

Det var en fin med rastløs opplevelse. . .  fordi det å sitte stille i nesten 2 timer med en 2 åring er ikke bare bare. Og noen nummer er jo selvfølgelig mer morsom enn andre. Lilja likte spesielt godt de som hoppet på trampoline, og kamelene. Klovnene skjønte hun ikke så mye av, og fuglene var så vidt at hun så. Ellers var det en fin opplevelse, og Lilja ble “høy på sukker”.Mammsen og Pappsen koste seg med storjenta si alene!


Sukkerspinn er et “must” på sirkus…!

…for ikke å nevne stor smukkekjærlighet!

… vi dro ut for å se på dyrene…!

 

Har du vært eller tenkt å dra på sirkus med barna?

6 kommentarer
    1. Gutten min var på sirkus for 1x for et par uker siden her i Stryn.
      Det var en stor opplevelse, han var så heldig å få bli med eine onkelen sin 🙂
      Kjempe fine bilder! 🙂

    2. Jeg var på sirkus med gutten min da han var 2 år, men det er så synd på dyrene så aldri mer! Det er faktisk ingen i min vennegjeng som tar med barna på sirkus, og det er sååå bra:) Ja til sirkus UTEN store dyr som burde vært en hel annen plass!

    3. Beate: Jeg er igrunn enig med deg. Jeg sa det til foreldrene mine før vi dro, at jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg tok henne med. Men vi konkluderte med at vi ikke hadde betalt noe for å dra, så da hadde vi ikke støttet det på den måten. . laber trøst for dyrene, men jeg er helt enig i at sirkus kan være like bra uten de store dyrene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg