Barnehagesnuppa!

Både Lilja og jeg var hoppende glad da hun var i form til å dra i barnehagen i dag!


Snuppa i roooosa joggis og matchende tskjorte fra Babycottons, og sko fra Kavat.

Selv om det har vært noen superkoselige dager hjemme, så er det godt å bare kunne ha Filip i noen timer. Spesielt på mandager, da jeg er på Rema for å “jobbe” litt. Filip begynner å bli aktiv, og det å sitte i vogna er så absolutt ikke kult! ! Han vil helst opp i armene, eller bli underholdt, og da er det ikke spesielt enkelt å skulle gjøre noe effektivt og fornuftig samtidig.. Etter 12 timer på jobb i dag, har jeg satt meg i godkroken med en boks mager vaniljekesam og bær. Snadder!

I morgen er det klart for kontroll med Filip. Store lille søtisen min som plutselig har blitt så guttete! ..og etter det har jeg tenkt å handle inn noe av det jeg skal ha til bryllupet. Mye som skal ordnes, og det er på tide å begynne å krysse ut mer på lista.

Har dere noen tips til:

Hvor man kan bestille sjokolade ifra?

Hvem som kan synge eller spille gitar i kirka?
(2 timer max, 1-2 sanger sang + gitar mens gjestenne kommer og går)

Hvilke drinker man skal ha på barmenyen?

 //Joggedrakt på bildene er sposet av babycottons – innlegget er fra meg//


 

 

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg kan ikke svare på noe av det du spør om, men tenkte å tipse deg om noe du kan ta inn på Rema! Skumpinner! Det er bare Ultra og enkelte Rema, Meny og en butikk til jeg ikke husker, som har dem foreløpig. De ser ut som store cheesedoodles og er laget av mais og hirse – helt naturlig 🙂 Høres nesten ut som jeg selger dem, men de er KJEMPEpopulære blant småttisene i barselgruppa her (kan spises fra de er 6mnd)! Og da er det så dumt at de er så vanskelige å få tak i!

    2. Søte jenta! Er du fornøyd med skoene? Vurderer de til tuppa mi på to år, tenker det er greit å ha to par joggesko utover sommeren. Mens synes de virker så stive/harde i sålen? Elsker superfit, de har så myke og fine barnesko

    3. hør med Cecilie Sørmeland,hun har en helt utrolig stemme!:) du finner henne på facebook:) (og jeg er elendig til å linke:p)

    4. Sara: Hei 🙂 Det kan vi selvfølgelig prøve på! Men heter det skumpinner? Eller heter det noe annet? Og evt hvilken Rema du har funnet det på, så kan jeg ringe å høre med dem hvor de har fått tak i det 🙂 Jeg har også savnet noe “snacks” til de små, så det hadde vært flott å tatt inn det! 🙂

    5. Malene: ja, vi er det altså 🙂 både med superfit vintersko, og ellos skoene. men de er straks for små, så i år blir det et par superfit vårsko til bhg, et par nike joggesko til bhg og to par småsko her hjemme 🙂 Synes kanksje kavat skoene passer best til hjemme/vanlig bruk og ikke i bhg… 🙂

    6. Sist jeg var i bryllup hadde de laget drink-kart så man kunne se hvilke drinker de hadde og hva de inneholdt. De hadde enkle drinker som lettet jobben for de i baren og de slapp kø. De hadde rødvin, ølboks, Gin&tonic, fjellbekk, cuba libre og pina colada. De handlet varer fra tyskland og hentet i sverige. Sparte 8000kr….!!

    7. Heter Skumpinner ja! Fant den på Rema på Stjørdal 🙂 Sjekket de på Møllenberg, Rosenborg, Lade og Moholt uten hell 😛 Men de er så populære, at vi må til Stjørdal for å kjøpe de 🙂

    8. Sara: Da har vi bestilt 4 kartonger til i morgen (forhåpetligvis kommer de med på bestillingen). Så får vi se om det er noe flatåsingbarna vil ha også 😛

    9. Jeg finner ikke tak i den… Utrolig leit, for det er faktisk noe av det nydeligste jeg har sett! Si gjerne fra hvis du plutselig skulle komme over en!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg