Good Morning…

Det er kaos i heimen. Lilja er hjemme fra barnehagen pga planleggingsdag, så i dag er planen å aktivisere barna til rett tid, slik at jeg kan lage bryllusinnvitasjoner mens de sover dupp. Målet er å få dem til å sove samtidig, noe som ofte viser seg å være en utfordring. Det er tidlig morgen enda, og jeg venter på ledig barnepasstime på 3t. Forhåpentligvis får mammsen trent, mens barna får leke litt med andre unger. Etterpå bærer det avgårde til IKEA for å kjøpe skohyller. Ja, fordi jeg har jo blitt helt revet med av denne skotrenden, så etterhvert ryr det på med akker i postkassen.. og dere vet jo hvor mye jeg ELSKER å få post i postkassa mi! Det kan faktisk nesten være hva som helst, så lenge det ikke er reklame eller regninger !

Jeg lar positiviteten seire, og er innstilt på at dette skal bli en knall dag med barna. Det er fredag, og det lukter jobbfri helg på Robin, så utgangspunktet er foreløbig bra. Formen er fin, humøret er på topp, energien er på plass, så da er det bare å kjøre på! Etter noen dager helt rolig, kjenner jeg at både energi, motivasjon og vilje kommer tilbake, og at jeg faktisk kan like det å tusle hjemme med mine små og store prosjekter.Det har bare tatt litt tid å innse at det faktisk er litt lurt! Mange jern i ilden selv om man er på hjemmebane, men gud så deilig å ikke stresse hit og dit! 😉

Etter to dager ute med venninner, klinker jeg til med en tredje. I går var det middag med barselsjentene etterfulgt av et par glass rødvin, og i kveld er det klart for helaften med noen venninner. Trivelig! I går valgte ejg å kjøre chalininsirert antrekk fra Kappahl, så dere kan jo bedømme selv…

 Og du, husk å melde deg på ukens giveaway fra Kappahl der du kan vinne et gavekort på 1500 kr. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg