I pappas fotspor…

Fartsbølla har tatt frem sykkelen, og entrer pappas fotspor når det gjelder sykkelentusiasmen.. !

Hele jenta ristet av glede og spenning da jeg luftet at vi kanskje skulle ta frem sykkelen. “JAAA MAMMA!!”.

Mens Robin var på jobb på lørdag, koste vi oss med en lang tur, etterfulgt av sykling i gata. Det var sannelig stas!

Snuppa i ullbukse fra farmor, skjerf fra Name It, Jakke fra Racoon og lue fra Lindex.

Selvfølgelig er det ikke spesielt stas når vi skal gå inn, fordi Lilja vil jo helst sykle hele dagen lang, men etter litt om og men, noen runder med surleppe og rulling på asfalten, ble vi enige om at PAPPA skulle få bli med ut å sykle etter jobb. Lilja var helt enig i at det var en god ide og ble omsider med inn. Filip koste seg i bæresela mens syklingen pågikk, og denne gangen fikk han sitte på ryggen. Det var sannelig stas!!

Hvilken bæresele har du?

Jeg tenkte kanskje jeg skulle skrive et innlegg om mine erfaringer med de vi har og de jeg har prøvd.. ?

Lørdag var også dagen for å feire min kommende manns bursdag. Robin fyller hele 29 år i dag, og vi hadde en super kveld sammen med venner. Vi koste oss ute sammen for en gangs skyld, og vi var begge enige om at dette var den beste kvelden på lenge. Vi følte oss nyforelsket og hadde det kjempemorsomt. En skikkelig herlig følelse, og best av alt, følte Robin at kvelden hadde vært så bra som den kunne blitt!


Klar for en heidundranes kveld med gode venner


Bukse fra Gina Tricot – KIRSTEN – loooove it!, topp fra bikBok, Jakke og veske fra Primark, Sko fra Bianco

I dag er det tid for kakekalas, så jeg har stelt istand brownies og pavlova (marengsbunn). 

Synd for meg inngår det selvfølgelig ikke i en diett at man kan kose seg med kaker, så jeg sniker til meg all den lukten jeg kan få, og jobber hardt med å stå over..! “Mission Feelgood Mama” er tatt til et nytt nivå, og sannelig er det positive ting som begynner å skje med kroppen! Etter bare en uke, kjenner jeg allerede forbedringer og ser på kroppen at den er i forandring. Ja, for ikke minst viser målebåndet at det jeg gjør fungerer. Og det med å være stappmett nesten til enhver tid.. well done!Er dere interessert i å høre mer om dette?

Nå er det like før barna kommer hjem. De har vært hos besteforeldrene sine i natt, og vi har sovet LENGE!! Selv om det er deilig med en kveld uten dem, er det ekstra kos å få dem hjem. Så nå gleder jeg meg virkelig til de kommer. Det blir nok ekstra stas når de ser at jeg har bakt og det ligger pakker på bordet!


Vinneren av ukens konkurranse kåres i løpet av kvelden. Det må gjøres på en litt mer tungvindt måte denne gangen, da noen av dere har flere lodd, og har skrevet dette i samme kommentar. Så litt tålmodighet utover kvelden, så kommer det en NY GIVEAWAY fra Kappahl og lansering av vinneren fra WHEAT konkurransen.

13 kommentarer
    1. Vil veldig gjerne høre om hvordan du klarer å være stappmett til en hver tid, etter å ha startet operasjon “Feelgood Mama”. Jeg vurderer også å starte en lignende “operasjon”, og det hadde vært fint å høre om et opplegg som faktisk fungerer :o)
      Du ser forresten veldig flott ut, keep up the good work :o)

    2. Vil mer en gjerne høre om hvordan du klarer å være stappmett hele tiden, å hva du spiser?? Lekker er du i allefall ;-))

    3. Deilig å sove lenge da! vi brukte manduca bæresele når datteren min var mindre. Btw, Hadde vært moro med et barnesko innlegg 😀 prøver å finne vårsko til snuppa, kanskje du har noen tips?

    4. Vi brukte baby björn første halvåret med snuppa. Nå nærmer hun seg året og blir for tung for meg i den selen. Hun sitter litt rart i den og! Vil gjerne lese om bæreseler! Og du, du ser smashing ut! ;D

    5. Kristina:Har hørt mye bra om manduca ! 😀 men aldri hatt den selv. Det kommer et innlegg med barneskoinspirasjon om noen dager 🙂 tirsdag tenker jeg!! Det er bare SÅÅÅ mange fine å velge i!! så finner jeg nye hele tiden!!

    6. Ja, veldig fornøyd med den. Kan jo bruke den fortsatt, men finner den ikke 🙁 Da gleder jeg meg til å lese 🙂 er jo sååå mye fine sko, men har jo ikke råd til alle sammen, og greit å lese erfaringer. Hvilke er best til bhg bruk, hjemme osv osv. Skal jeg velge noen som er goretex…Hehe! Tusen takk for en kjempe bra blogg, får masse inspirasjon og alltid koselig å lese. Håper du får en super dag!

    7. Hei!
      Jeg brukte BB sin bæresele med min første når han var liten, brukte den ikke så mye.
      Men så fikk jeg mail fra Babyshop om at de har tilbud på Ergobaby til 539,- så da kjøpte jeg meg den i helgen.
      Det står at en kan bruke den opp til 18 kg. Skal prøve med min sønn på 1 1/2 år nå på ferie, ellers blir den nok spart til evt. neste mann en gang kommer.

    8. Gjerne lag et innlegg om bæresele, for det er jeg på utkikk etter. 🙂 Er så mange kommentarer på de forskjellige der også, som alt annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg