Where did you go??

Ja, og da snakker jeg om tiden! Hallo, hvor blir den av liksom!?

Vi står opp, spiser mat, drar i barnehagen og vips så spiser vi middag og legger oss..!

Jeg synes dagene går skremmende fort, og tiden for både jobb og to barnehagebarn virker så alt for nære. Selv om Lilja trives supergodt i barnehagen, så synes jeg det er litt ekkelt å skulle sende avgårde Filip som knapt er året da. Heldigvis har jeg allerede fått positive opplevelser med barnehagen han skal i, så det blir nok ikke noe problem, men bare det å tenke på det får jo tiden til å gå enda raskere! Lilja vokser sakt men sikkert, og springer ut som en nydelig bitteliten jente. Hun har nok av vilje, og staheten nekter jeg å tro er ifra meg.. (?!?). Hun har sine “likes” og “dislikes”, og vet hva hun vil. Hun har jo begynt med setninger.  Det er ihvertfall helt fantastisk å høre henne si noe nytt så og si hver dag hun kommer hjem fra barnehagen..

Dagen i dag har selvfølgelig fløyet avgårde. Vis tartet med de vanlige rutinene, men etter det var første stopp EvaBrud på Heimdal for å prøve de to kjolene jeg skulle velge mellom. Deadline for bestilling var i dag, så jeg bare MÅTTE bestemme meg, og sannelig så har jeg bestilt meg brudekjole! *jeeej* . Etter det ble det en tur på barseltreff hos Anita, sammen med hel hel flokk småtroll. Alltid liek koselig, og dagen går superfort! Bla Bla Bla, middag, litt lek og vips var det leggetid for de små. Jeg dro ut en tur, og planen var å trene etterpå, men sannelig så hadde 3t stengt da jeg var klar for intervall..!

HER I SOFAEN SITTER JEG OG GRUBLER PÅ DISSE INNBYDELSENE.. BRYLLUPSINNBYDELSENE SOM AAAALDRI BLIR FERDIG. JEG FUNDERER PÅ HVILKEN TYPE SKRIFT/FONT JEG SKAL BRUKE, HVILKET MONOGRAM, HVILKEN PYNT, HVILKEN BORD, HVILKE FARGER…JA, ALT? SÅ ER DU SUUUPERGOD PÅ SLIKT, SÅ MÅ DU BARE STREKKE MEG HÅNDEN! !

ELLERS SÅ HAR JEG BESTEMT MEG FOR LOKALE, HVEM SOM SKAL KOMME, HVILKE FARGER VI SKAL HA, NÅR VIELSE/MIDDAG/FEST SKAL VÆRE, BARMENY, MENY, KJOLE OG SLØR, BORDKORT, KOKK…. MEN DET ER FORTSATT ALT FOR MYE IGJEN!!!

Hvis du ønsker å lese innlegget jeg skrev om BRUDEKJOLER, kan du lese “Say YES to the dress”

~~~~

Husk å delta på ukens giveaway fra WHEAT hvor du kan vinne en valgfri jakke HER.

 

3 kommentarer
    1. Uff ja… Tiden går alt for fort!!! Syns det gikk fort med førstemann, men det går enda fortere nå som nr 2 har kommet! En pauseknapp kunne jeg trengt innimellom:) ha en fin dag:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg