Giveaway: VINN valgfritt ytterplagg fra WHEAT

VINN valgfritt ytterplagg fra WHEAT

Ohhyes! Det kommer endelig en etterlengtet giveaway fra et av mine favorittmerker, WHEAT.

I samarbeid med Wheat gir jeg bort et valgfritt ytterplagg til en verdi opp til 800 kr.

Det bugner av vårglade farger i butikkene, og wheat har selvfølgelig en lekker vårkolleksjon å friste med. Fargene er herlige, og vi er superfornøyde med våre jakker! Ytterplaggene finner du fra baby (9 mnd) til 12 år.

For å delta må du:

Fortelle meg HVILKET plagg, str og farge du ønsker (link til produkt i dette innlegget)

Du kan se utvalget for de små HER, og de litt større HER.

NB: HUSK å skrive email så jeg får tak i vinneren

For ekstra lodd, kan du legge ut om konkurransen på Instagram og hashtag #rachelblogg OG #Wheatkids . Har du ikke Instagram, kan du dele på facebook eller skrive et blogginnlegg om konkurransen. Skriv en kommentar ekstra om du deltar på dette punnktet 🙂 (link til instagram/instanavn, link til blogg)

Her er snuppa i Jacket Stella i lavender farge str 18 mnd, Pannebånd fra Knerten&Karoline, Leggings fra Lindex og Sko fra LilleMartine (Toms)


Her har Filip på seg jakke fra Wheat, som faktisk heter “Jacket Philip”. han har fargen dustygreen i str 9 mnd. Fargen er supernydelig i real!!

Her er mine søte to små wheatfans på vei til sverresborg museum for å se inne i kirka vi skal gifte oss… En bitteliten historierik kirke fra laaangt tilbake!

 

VINNEREN AV KONKURRANSEN TREKKES SØNDAG 14. APRIL kl 20.00

//Innlegget er i samarbeid med Wheat//



 

187 kommentarer

Siste innlegg