Tjollahopp!

Frilørdag, og sovende lunsjbarn. Robin har inntatt sofaen, og jeg skriver bryllupsinnbydelser.

Jada, en “sneakpeak” kommer snart + andre godbiter jeg har kjøpt på ebay, etsy og andre plasser.

Utfordringene ved bryllupsplanleggingen er mange, og bare det å finne ut hvem man skal be er hodebry!

Hvilken fage skal man velge på skrift, hvilket bånd skal man bruke, levere eller sende?, eske eller konvolutt, to do or not to do..

Valgene er mange, og det bare for en innbydelse!! Heldigvis er jeg snart i mål, så da gjenstår det bare å lage dem!

Mine to små sjarmtroll leker seg godt sammen på matta. Lilja med munnen full i riskaker, og en litt forbauset Filip…

 

 

2 kommentarer
    1. mye man skal tenke på ja! Jeg har designet invitasjonene våre på data, og skal sende de til trykkeri, men plutselig ble det jeg hadde tenkt mye dyrere enn planen. Så nå må jeg tenke litt på nytt !

    2. Hei! Jeg lurer på hvilken matte du har til barna på gulvet, og hvor du eventuelt kjøpte den? Leter selv etter en svart slik matte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg