Mammsen Tipser: koseklær for kidsa!

“Mammaaaaaaa Mammaaaaaaa” – roper Lilja og peker på foten sin..

Sannelig har hun ikke spiddet en flue med tåfisen, og det var jo uhyre morsomt i følge Lilja!

Mammsens Chillout kles tips til de små:

Da vi dro på hytta, pakket vi kofferten med bare gode klær. Skikkelig koseklær! Her har snuppa på seg body og tights fra årets WHEAT kolleksjon. Ja, og som dere lesere sikkert vet, så ELSKER jeg wheat! Kanskje vi skulle dratt igang en Wheat konkurranse? What about that?  – og hvilke premier synes dere er ok nok, slik at dere “orker” å delta? (det er jo så mange bloggere som har konkurranser for tiden, så jeg skjønner at folk kanskje blit litt lei…- så kom gjerne med tips)

Snuppsi har på seg DENNE bodyen og DENNE buksa i softrose. Finnes også i flere farger:


 

PS: det finnes også gensre med stjerner i alle disse fargene, til de barna som ikke bruker body! Gensre kan du se her.


Søteste Filip har body og leggings i både babyblue og silvergray. E L S K E R disse settene. Finnes også i kortarmet HER

Vi har nok hatt 6 sett allerede.. men de er utslitte!!

/

 


 

6 kommentarer
    1. Gøy med konkurranser(om jeg bare hadde vinni.)
      Men er litt lei av konkurranser hvor man må linke ditt og datt og like facebooksider.
      Kjempefine klær!!

    2. Så fine barn i fine klær 🙂 Hvordan er de i str? Har SÅ lyst på det rosa settet til min jente…Holder vel med 12mnd når hun fyller ett nå i mai?
      Konkurranser er alltid gøy, så lenge det ikke innebærer å like på facebook, for det har ikke jeg, hihi 😉
      Klem

    3. Tonje: Jeg synes de er normale i str. Nå er jo Lilja veldig liten, så selv om hun blir 2 år nå i mai, så bruker hun 18 mnd OG 24 mnd. Hvis datteren din er “vanlig lengde” og er snart ett år, så ville jeg tatt 12 mnd 🙂 Er hun litt lang, ville jeg tatt 18 mnd. Det er jo bare å ha sokker så putter du buksen neddi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg