Guttebassen

Her sitter jeg en send mandagskveld og mimrer over den lille babyen min som er i ferd med å bli stor gutt. Det er ikke vanskelig å se hvem han ligner på, ihvertfall ikke for de som har sett Robin. Han er som snytt ut av pappan sin, så her er det en kjekkas vi har med å gjøre altså!

For øyeblikket er det ikke denne krabaten som krever mest, men derimot vårt lille lykketroll på snart 2.

Filip har begynt å sove natten igjennom, og vi er overlykkelige.

Etter noen netter på “eget” rom (vell og merke sammen med Lilja), begynte han å sove fra ca 19 – 065/06.30. Det er litt tidlig å stå opp for min del, men jeg skjønner odt at han er våken etter så ange timers søvn. Enn om jeg kunne lært av barna? Enn om jeg kunne få sove litt flere timer enn et snitt på 5?
Det er vell bare enn ting å gjøre med det? LEGGE SEG TIDLIGERE!!

KveldensTIPS:Nå har www.søtesmå.no FRI FRAKT, og der kan du blant annet kjøpe DENNE jakken som Lilja har på seg.

(….ikke et sponset innlegg)

Her er søtisen ikledd klær fra Phister & Philina. Nydelige vårlige blåfarger.Bukse kan fås kjøpt HER, og genser HER.

Ja, også har jeg jo innsett at det å bare bruke klær uten mønster eller trykk, så og si er umulig..!

Filip ble så nysgjerrig på denne leken som laget lyd hver ang han rørte ved den. Skjønner liksom ikke heeeelt hvordan dette går an..!

NYDELIGE GUTTEN MIN <3

“Næh, det SNØØØØØR MAMMA!!!!!!!”

//Klærne på bildene er i fra Phister&Philina – innlegget er fra meg//

4 kommentarer
    1. Benjamin har samme genser,måtte le litt,for jeg kommenterte jo sist at de hadde lik jakke også:)
      Søt liten sjarmør altså:)

    2. så skjønn 😉 Jeg lurer på om du bruker å selge barneklær etter Lilja? Vi har ganske lik smak på barneklær og jeg kunne tenkt meg å finne noen godbiter til reduserte priser. Jeg elsker alt det har på søtesmå og sånne plasser, men lommeboken strekker ikke alltid til 😉 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg