..jeg kommer aaaaldri tilbake igjen!!

Lilja har hatt noen dager med litt dårlig form, og da er det ofte lite som hjelper. Det å måtte være innendørs når hun så gjerne vil ut å leke, er ikke bare bare. Og en frustrert 2 åring er heller ikke det enkleste “caset”. Lilja minner meg ofte om hun jenta i den gamle Norvegia reklamen, hun som aldri skal komme hjem igjen.. Noen ganger blir hun sååå sinna, og trasker avgårde. Stort sett er årsaken at hun ikke får lov til å ake på asfalten, eller at jeg sier nei til å spise snø. Det kan være at jeg har tatt smukken, eller bare at hun ikke fikk ha på riktig lue.

Det at det er jeg som får bestemme “outfiten” er det slutt på. Nå er det kombinasjoner av det som ligger på gulvet, ligger øverst og det jeg har prøvd å legge frem som er aktuelt!!. . .

…en prinsesse villikke på vei mot egne drømmer…

 

PS: De av dere lesere som har instagram, FØLG OSS på RachelHauan 🙂

Litt andre bilder enn det som kommer på bloggen støtt og stadig.

 

Ha en stråååålende dag! I will 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg