P I N K is Perfect!!

Det har vært en solfylt helg med mye morro.

Vi har vært på langtur både lørdag og søndag, og sannelig er det roser i kinnene og nyanser av fregner på nesen. Til tross for to søtiser med øyekatarr og feber, har helga vært fartsfylt med gøysaker.Jeg ELSKER det at verandaen begynner å tørke, at man skimter asfalten under snøen, og at solen varmer!!

Jeg og Lilja har måkket platten, og lekt i hagen. Jeg har prøvd begge ungene på barnepass på 3T for første gang, og jeg har forbrent noen kalorier ekstra på intervalltrening, for så å “drikke” dem på igjen. Ja, for hu mor har nemlig vært “på vift” i helga. Kost meg med jentebytur og sprudlevann! En godfølelse til langt på natt, men en litt mer slunken mamma etter 3 timers søvn, og lys våkne unger. Uansett, så ble det søndags morgen med egg og bacon, etter noen ekstra timer på øret. Vi startet formiddagen med en lang søndagstur, etterfult av en ettermiddag med stelling av to stk hårete bamser. Med fiskeboller til middag, og “mini pizza” i planene for kvelden, er vi nå plasert forran tv for årets tippeliga start, og trykker ned popcorn som aldri før… En søndag etter min smak!

Lilja jublet av glede da hun fikk pakke opp postassens lykkeligheter denne helgen.Der lå det nemlig R O S A jakke og bukse fra ett av våre favorittmerker, Racoon. Fargen er faktisk helt fantastisk, og gir med en gang en skikkelig vår og sommerfølelse! Vi har også samme sett til Filip, bare i lyseblå og marineblå, NYDELIG! Disse settene kommer i flere farger, men siden vi allerede har blå vinterjakke jeg prikker og enda en vårjakke fra i fjor i lilla, så ble det rooosa! ja, og Filip, han måtte jo få han også?? 😛 Så da har vi vårjakker fra både Mini a ture og Racoon som vi er superhappy med! To helt forskjellige jakker med tanke på utseende. Rooosa jakke fra Racoon kan du få kjøpt hos blant annet søtesmå.no HER.

 … og prøv å si til en “farskat” snaaart 2 åring at det ikke er lov å spise snø….! Ja, da har du bedt om at det spises snø!!

Sjekk strømpisen. Tidenes KULESTE strømpeukse fra Phister & Philina!

Da er det klart for minipizza her i huset! Nam Nam Nam

//Innlegget er i samarbeid med Racoon//

26 kommentarer

Siste innlegg