Kosedag i Joggis!

Det er alltid noe man kan bli med på, eller finne på når man er i permisjon. Ihvertfall så er det slik her, og jeg føler at det egentlig aldri er tid til å ta seg en “fridag”. In a good way. Jeg elsker at det hele tiden skjer noe!!  Den tiden man har hjemme blir brukt til å rydde, lage mat, vaske eller skifte på senger. Så i dag bestemte jeg meg for at jeg rett og slett skulle ta en FRIdag fra alt og ingenting..

Vi sto som vanlig opp før hanen galer og mørket har lettet, så etter to timers lek og sang her hjemme, var Lilja i barnehagen rett over 08. Det er sjeldent altså ! ! – altså det å være i bhg SÅÅ tidlig!!

Etterpå dro jeg og Filip på butikken for å ta “helgehandelen”. I og med at ejg skal i møte i hele morgen, og jeg HATER å begynne helga med innkjøp, husvask og rydding – tok jeg handlerunden i dag. Deilig å være ferdig med det, og se at kjøleskapet er fult av godbiter!!  

Nå skulle du kanskje tro at jeg tok helgavasken og ryddinga i dag, men neida! Jeg og Filip har kun kost oss på gulvet, sovet på sofaen, sett på tv og slappet av. En skikkelig goddag som jeg kjente jeg trengte.

I skrivende stund kjenner jeg at tårene presser seg på.. kun pga det jeg nettopp har skrevet..kun pga å slappe av..! 

Barselstårer på etterskudd, kanskje? :Peller HORMONELLA.no ? huffameg!

Småtrollene mine har begynt å sove på samme rom, så det kommer en liten update om det etterhvert i dag 🙂

Så tenkte jeg å vise dere lit hvordan Filip er i forhold til det Lilja var på samme tidspunkt. Kanskje de bygger opp under utviklingsmytene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg