BabyShower Cupcake Oppskrift

Søker du på “babyshower” på google, kommer de opp et hav av fancy saker man kan gjøre. Og ofte er det enkle det beste!

På lørdag var jeg i babyshower til Mari, og i anledningen bakte Sonja & jeg roooosa bakst!

Det ble hjemmelaget muffins, altså fra bunnen av, pikekyss og cakepops!

Cupcakeformer fra partydesign.no, pynt fra Rema, og sukkerpasta fra Panduro.

OPPSKRIFT på hjemmelagede vanilje cupcakes:

(oppskrift hentet fra passion4baking)

3 dl sukker
200 gram mykt smør
4 egg
4 dl hvetemel
1,5 ts. bakepulver
3 dl  kremfløte
1 vaniljestang

Skrap frøene fra vaniljestangen, og pisk sukker og smør sammen. Rør inn ett og ett egg. Tilsett hvetemel og bakepulver. Hell i 3 dl fløte og miks sammen.

Ferdig!

Stekes i ca 10 – 15 min på 200 grader

Jeg har brukt Cupcakeformer fra partydesign.no i rosa og rød, men her har de MANGE farger å velge i !!

Kanskje blir det noen påskeinspirerte cupcakes snart??

Her ser dere våre CakePops med gule sugerør!

…og selvfølgelig PIKEKYSS!!

Vi lagde både rosa og gule…. men det ble bare bilder av de gule. Jeg har lagt ut oppskrift på pikekyss tidligere. Den kan du finne HER.

Da blir det nok søtsaker på en stund – ihvertfall frem til påske! ! !

//Cupcakesformer er sponset av Partydesign.no//



 

10 kommentarer
    1. Hei!
      Har enda ikke fått premien jeg vant hos deg før jul, og ikke fått noe svar heller. Håper du har fått mailene mine med adressen min, hvis ikke, legg igjen en kommentar hos meg så skal jeg sende den på nytt! Håper å høre fra deg! Ha en fin dag!
      Klem fra Hilde

    2. HildeM: Hm,det var merkelig. Det var vell Wheat du fikk gavekort fra? og jeg mener jeg har svart deg på mail. Jeg ser jeg har sendt en purremail til wheat med ditt navn 6. februar. Skal sjekke opp dette igjen jeg 🙂

    3. Hei!
      Hvordan lager du det trykket av barnevognen? Er der marsmellowsfondant som er skjevlet ut? Finnes det et stempel som er i det trykket??
      Har kjøpt cupcakes former fra partydesign, men de tåler kun 150 grader i ovnen (de minste i papir). Blir muffinsene bra selv om jeg steker de på 150g i stedet for 200g??
      Takknemlig for svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg