Helga + kåring av Kappahl – vinner!

Kvalitet på butikknivå er det som har skjedd denne helga.

Fredag og lørdag kveld og omtrent hele søndag har gått med på å telle butikk. Varetelling, med andre ord. Planen var at vi skulle komme mannsterk denne søndagen, for å slippe å holde på i lange nattetimer, men da tellelaget vi hadde bestilt ikke dukket opp, ble det straks mer omfattende.. Til tross for 15-20 færre “tellefolk”, SOLSKINN, og effektive ansatte, ble vi ferdige før det ble for sent, og vi hadde god tid til å sjekke at alt hadde blitt med.

…jeg så min mulighet til å få tømt fryseren for kanelsnurrer, så en hel bærepose med boller ble fortært på telling!!

Nå sitter både jeg og Robin med beina på bordet og venter på at maten skal bli ferdig. Nachos!

 

Det må kåres en vinner av Ukens konkurranse,

– og den HELDIGE vinneren av et gavekort på 1000 kr fra Kappahl er:

MARIA ISVIK

 

Jeg har fått spørsmål om hvordan jeg velger ut vinnerene i konkurransene mine, så jeg tenkte jeg skulle vise dere hvordan det foregår.

Det er så enkelt som at jeg tar alle kommentarene som er blitt skrevet i innlegget, klikker meg inn på randomorg, skriver inn 1 som i første kommentar, og X antall kommentarer som har kommet. Klikker på en knap, og vips har en datamaskin valgt et tall. Dette tallet tilsvarer den kommentaren som er skrevet i bloggen. Feks tallet 40 tilsvarer kommentar nr 40 fra den første som ble skrevet.


…mer rettferdig enn det kan man jo ikke gjøre det!!




 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg