Vinn 1000 kr fra Kappahl

I samarbeid med Kappahl har jeg fått lov til å dele ut et GAVEKORT på 1000 kr til en heldig vinner. 

Anledningen er at Kappahl lanserte barnekolleksjonen Newbie med større størelser denne uken, og siden jeg er STOOOR fan av newbie “småttiser”, så føler jeg at denne kollekjonen traff bra her! Det er jo flere enn meg som deler fasinasjonen av duse, rolige og bedagelige farger, så jeg tror at med dette vil Kappahl bli enda mer interessant for flere.  Jeg har alltid likt å bruke rolige farger på barna, og har mye fra newbie i skapene. Det at de ENDELIG bestemte seg for å lage klæne for de litt større småbarna også, var nok noe flere enn meg hadde ventet på.


VINN 1000 kr!

For å delta i kampen om et gavekort på 1000 kr fra Kappahl, må du linke til det NEWBIE plagget du liker best.
Kolleksjonen for både små og store søtinger finner du HER. Gavekortet gjelder for kjøp av Newbie- klær.

Et annet tips er å melde seg inn i kappahls kundeklubb. Som medlem får du eksklusive tilbud og rabatter kun til medlemmer. Alle tilbud finnes i butikk eller sendes til deg via e-post og SMS. Du får se nyheter og det beste fra våre kolleksjoner. Ganske enkelt mer mote til en bedre pris. Og det koster ingenting å være medlem. Du kan melde deg inn HER.

(for å legge til en link i kommentarfeltet, klikk Shift+ ins knappen)

Jeg ELSKER bodyer fra Kappahl ! ! !

…og for de som ikke viste det, så har Kappahl 3 for 2 på alle barneoverdeler i str 86 – 170!!!

Vinneren kåres Lørdag kl 18.00

 

152 kommentarer

Siste innlegg