VINN en fotoshoot OG lerret til en verdi av 5500 + 3000kr

Det er en stund siden jeg har hatt GIVEAWAY på bloggen nå, og derfor slår vi til med en virkelig stor premie.

Forrige uke fikk jeg bildene vi tok hos Tittmelhuus fotografene, og vi ble så fornøyde at vi like greit slo til med et familiebilde.

Etter bare noen dager var bildet klart, og spisestuen fikk et nytt møbel. Bildet er 90 x 90, og passet perfekt på veggen!

Tittmelhuus er sponsor til denne fantastiske giveawayen, og 3 av mine lesere an bli en heldig vinner!!

Tittmelhuus har lang og god erfaring meg alle typer bilder. Har du en spire i magen, eller dere har blitt nybakte foreldre? Mangler det et familiebilde på veggen,  eller har det blitt familieforøkelse i form av flere barn eller kjeledyr? Ønsker du stemningsbilder ute om våren? Ønsker du å prøve noe litt uten om det vanlige, eller har en fantastisk idè til bilder du ønsker å ta, er tittmelhuus plassen å dra til.

Mange synes det er kostbart å dra til fotografen, og på mange måter skjønner jeg det. Jeg har alltid satt så stor pris på det i ettertid, og det er alltid verdt det når jeg ser resultatet.

For de som ikke bor i Trondheim eller omegn, så er det fult mulig å spare på gavekortet, eller rett og slett legge en tur til bartebyen!!


1. premie – verdi 5500,-

1 Time fotografering + visningstime + innrammet bilde i 14 x 18 cm

+ fritt valg av bilder til en verdi av 4000 KR

2. premie – verdi 1500,-

1 Time fotografering + Visningstime + 1 stk innrammet bilde i 14 x 18 cm


3. premie – verdi 1500,-

1 Time fotografering + Visningstime + 1 stk innrammet bilde i 14 x 18 cm

 

For å delta i konkurransen må du:

 ♥ DELE dette innlegget på facebook.

– dette gjør du ved å LIKE innlegget nederst i innlegget og trykke på DEL etterpå –

♥ Fortelle meg hvem du vil ha med deg i studio


VINNEREN kåres FREDAG 1. mars. 2013 kl 22.00

 

Ønsker dere å se mer fra fotografene bak Tittmelhuus, kan dere like facebooksiden deres HER

Dere som ikke har sett de andre bildene jeg la ut ifra vår fotoshoot hos tittmelhuus, kan lese innlegget HER.



 


 

 

85 kommentarer
    1. FOR en fantastisk giveaway!
      Jeg deler gjerne dette innlegget, og vil sååå gjerne overraske min kjære samboer på 7års-feiring/kjærestetur til bartebyen, med tur innom Tittmelhuus å forevige noen bilder av oss.. Det hadde passet perfekt nå som vi pusser opp huset! 😀
      Krysser fingrene! 😀
      Klem fra Sandra

    2. likt og delt på facebook:-) vi bor nok litt for langt unna til å fotografere oss selv.. Men vil gi det bort til ei venninne som snart skal ha baby, som bor i trondheim:-)

    3. Likt og delt på facebook 🙂 Dersom jeg vinner blir min kjære familie med datter og samboer med på bildene 🙂

    4. delt,likt og hadd vært supert å fått et familiebilde på den sterile veggen i heimen. samboer,baby,mæ og kanskje hundan vårres hadd blitt et topp familie bilde 🙂

    5. Likt og delt 😉 Krysser fingrene for at det kommer et fint familiebilde av oss på veggen snart;))

    6. Likt og delt!:) Hadde vært supert med et familibilde av Emil (15mnd), samboern, meg og våre 2 hunder + valpen som kommer til oss om 14 dager:))

    7. Likt og delt:) jeg ønsker å ta med meg sønnen min på 5 år da det ikke er ofte vi har hatt mulighet til å gå til fotograf:)vært koselig med et bilde av meg og han på veggen:)

    8. Likt og delt innlegget 🙂 for en flott give-away 🙂
      Skulle jeg bli en av de heldige så vil jeg ha med vår lille familie i studio. Familien består av meg, min ektemann, min sønn Daniel og vår hund Daisy <3

    9. Likt og delt via min mors Facebook konto, da jeg ikke har min egen ;o)
      Jeg har sååå lyst til å ta med meg min mann og mine tre barn på snart 2, 5 og 7 år, for å ta familiebilder. Vi har dessverre vært altfor sløve til å ta bilder hos fotograf opp igjennom, og nå begynner barna å bli bli stooore (til mors store fortvilelse :’o() En må huske å ta bilder før det er for sent……
      Det hadde derfor vært helt suverent å vinne denne premien. Jeg krysser alt jeg har, i håp om at jeg blir en av de heldige vinnerne :oD
      Mvh Kirsti

    10. Har tatt meg min sønn Leon Leander på 1år:) Har aldri vært på fotoshoot, så det hadde sikkert vært morsomt:)

    11. Jeg ønsker meg fine familiebilder av oss på veggen! De bildene dere har tatt er jo bare helt nydelige! Vi må i tilfelle vi vinner, vente til sommeren, slik at lillegull i magen får bli med å pryde bildene 🙂
      Lykke til med trekningen!

    12. Da har jeg likt og delt! 🙂
      Har så lyst å dra til fotografen med familien min på 4 🙂 Har litt dårlig råd for tiden og sparer alt vi klarer til hus. Så hadde vært kjekt å kunne å ha noe å pryde veggen med når vi får oss hus 😀
      Har ikke vært til fotograf på leeenge så lisjtuppa vår er ikke med på familiebildet som henger på veggen desverre:-(
      Lykke til med trekningen! Er vell ikke det letteste valget å ta kan jeg tenke meg 🙂
      Mvh. Lise <3

    13. Likt og delt innlegget!
      Jeg ville tatt med meg min datter på 20 måneder og samboeren min. Kanskje spart det til bryllupsbilder.

    14. Likt og delt. Vil gjerne overraske samboer med familiefotografering. Vi har 10 års jubileum i år og nylig fått en datter. Det må foreviges med et flott bilde på veggen 🙂

    15. Likt og delt 🙂 Skulle veldig gjerne tatt noen kjærestebilder av meg og min kjære, og prydet stueveggen med 🙂 Krysser fingrene!

    16. Å, som jeg ønsker meg fine familiebilder på veggen, men det koster så mye.. Jeg ville tatt med meg mannen og vår datter så vi hadde fått fine bilder av oss alle tre <3 krysser fingrene for at jeg er en av de heldige

    17. For en fin giveaway!! 😉 E med!
      Villa tatt med famiilien min på photoshoot, som vi leng har prata om:-)

    18. For en herlig slutt på arbeidsdagen, hvor jeg sitter på bussen på vei hjem å leser på bloggen din i nydelig vårvær.
      Kjempe fine giveaway premier.
      Dette er delt og likt, nå krysser jeg fingrene for at jeg kan få ett nydelig bilde av familien på stuen.
      Jeg ville nok tatt med meg forloveden, min stedatter på 7 år, min datter på 1 1/5 år, mulig mine hunder på 3 og 1år.
      Det kunne blitt et kult og ett skikkelig familiebilde.

    19. Har likt og delt 🙂 Ønsker å familiebilde av min samboer og vår datter som kan fylle opp den tomme veggen på stua vår 🙂

    20. Likt og delt på facebook:)
      Æ kunna veldig gjerne tenkt mæ å tatt familiebilde av mæ, samboeren min og min lille skatt på snart 4 mnd <3 KRYSSE FINGRAN!! 😀

    21. Likt og delt 🙂 Ville tatt med meg barna mine og samboeren min. På en god andreplass ville jeg tatt med lillesøstra mi og ungene våre 🙂

    22. Da har jeg likt og delt 😉 Om jeg vinner ønsker jeg og ta med min samboer og min datter som straks blir 1år 🙂

    23. Likt og delt 🙂 Skulle gjerne tatt med mannen min, dattra vårres på 2 1/2år og den siste spiren som fortsatt ligger trygt inni magen, men som skal se dagens lys i Juni<3
      Det ble ingen fotograferingen på største jenta så hadde vært perfekt om vi hadd kunnet dratt alle 4 når den tid kommer!:)

    24. For en fantastisk fin gave å gi bort 🙂 Jeg ønsker meg et mor&datter bilde med meg og jenta mi på 2,5 år 😀

    25. Likt og delt! 🙂
      Lærke Hanna og Mikkel hadde fått bli med dersom jeg skulle være så heldig å vinne 🙂

    26. Likt og delt:)
      Jeg vil gjerne ta bilder av snuppa vår som blir 1 år snart nå:) Samt familiebilder med samboeren og hunden vår Pondus:)

    27. Jeg vil gjerne ha med min kjære og vår sønn som har navnefest nå på søndag. Ville vært et fint tilskudd på gavebordet dette 🙂

    28. Likt og delt.
      Hadde jeg vært så heldig å vinne denne. Så skulle jeg hatt med meg mannen min å barna våre på 2 og 6 år. Så vi endelig kunne ha fått et familiebilde på veggen her.. :o)

    29. Oj, denne hadde jeg likt å få..
      8 år siden jeg ble singel med 2 barn. Tok fambilde til Fame da, og nå er det jammen på tide å fornye det.
      Hvis ikke, så hadde det vært gøy å gjort det med venninnene mine..:-)
      Overraska dem med dette, det kunne vært gøy.
      🙂

    30. Likt og delt 🙂 vil ta med meg min kjære mann og vår nydelige datter på 5mnd. Det hadde vært en flott første familiefotografering 🙂

    31. Jeg skulle tatt med meg samboer,amilia på 17 mnd og ada på 3 mnd. Vi tok familebilde når amilia var 6 uker. Det har vi over spisebordet. Når amilia spiser peker hun på bildet og sier mamma,pappa,baby. Redd hun føler seg utstøtt da hun tror vi kun har bilde av lillesøster,mens det i virkeligheten er henne selv:-) hadde satt utrolig pris på å få byttet ut slik at alle 4 er på bildet!! Min lille famile<3

    32. Wow, må jo nesten slå til på denne da, Rachel!
      Det er vel ganske opplagt at jeg vil slenge med meg Kent og tvillingene, Tiril og Teodor (4,5 mnd) på fotoshoot hvis vi skulle være så heldige å vinne. Blir mest mobilbilder her i gården, så det kan være greit å få noe skikkelig å henge stolt på veggen 🙂

    33. Likt og delt på facebook 🙂
      Hadde vært helt supert å vunnet fotografering for den lille familien min; Meg, sambo og jenta vår på 3 år.
      Jeg har vært syk i 2 år, og har derfor få fine bilder av oss som familie sammen. Hadde derfor vært veldig gøy å få tatt noen ordentlige bilder av oss en dag når formen min er ok og jeg føler meg litt fresh!
      Flotte bilder av dere:)

    34. Likt og delt!
      Fikk ei lita jente i november, har maaange bilder av henne, men INGEN av oss alle tre! Det er ille..Krysser fingra! 🙂

    35. Åååh, hadde vært supert å tatt familiebilde av oss og lillejenta vår på 5,5 mnd 🙂 krysser fingrer og tær! X 🙂

    36. Hvis jeg vinner vil jeg ta med min kjære Stian og få tatt noen bilder av oss og den voksende magen 🙂 har termin 4 juli så hadde vært morsomt med et skikkelig bilde av oss før familien blir 3 <3 🙂

    37. Likt og delt.
      Jeg ønsker meg en fotografering av min forlovede, vår sønn på 2 mnd og meg. Det hadde vært så koselig med ett flott familiebilde.
      Jeg krysser både fingre og tær for at jeg vinner:-)

    38. Likt og delt på Facebook 🙂 jeg vil gjerne ha med meg samboeren min og dattera vår:)) D ville vært flott md et familiebilde på veggen i stua:)

    39. Kjempebra giveaway. Jeg prøver lykken. Hvis jeg vinner tar jeg med meg forloveden min. Da blir det enten gravidbilder, eller bilder når babyen er ute. Er vårt første barn, så kjekt med minner 🙂 Har delt på facebook.

    40. Jeg har villet tatt med meg mine kjære! Altså mann, barn hund og ikke minst mamma med alle barna;) det hadde vært fin bursdagsgave Til mamma:)
      Likt å delt:)

    41. Dette var en flott giveaway ja! Jeg ville elsket dette, og vil ta med mann og to barn. Datter på snart 4 år, og sønn på 6 mnd om et par dager. Har bilder fra studio med eldstemann, men skulle også hatt med mini på en photoshoot 🙂 Likt og delt, så jeg krysser fingre!

    42. Likt og delt 🙂 Jeg vil ta med meg mine to barn på 4,5 år og 2,5 år og samboeren min 🙂 Håper vi vinner så får vi endelig opp ett bilde av oss alle sammen 🙂 Skulle gjerne hatt ett stort bilde over sofaen 🙂
      Krysse fingrene for at vi vinner 🙂

    43. Fikk ikke til å dele på facebook da jeg ikke fikk opp en “LIKER” knapp i slutten av innlegget. Men jeg har delt den på min vegg (for offentligheten), så håper det er godt nok? Ønsker å ha med meg kjæresten og dattera i studio <3

    44. Jeg ønsker å ha med meg min nybakte familie, altså lille Timmi og pappaen Roy! Ønsker meg veldig familiebilder tatt av en profesjonell fotograf men vi har ikke råd til å få noe sånt gjort så dette hadde jo vært helt i blinken for oss!!

    45. Herlig giveaway, jeg er med. Har likt og delt, krysser både fingrer og tær!
      Hadde uten tvil tatt med sønnen, fått til et herlig bilde av meg og han. Har lite bilder av oss to. Hadde ikke sagt nei til et morro familiebilde heller. Har også en spire i magen, så skulle gjerne ha vært til fotograf etter hvert nå.

    46. Fantastisk giveaway! Har likt og delt å krysser alt jeg har!
      Jeg ville tatt familie bilde med min mor eller ei venninne:)

    47. Kjempe fine bilder av dere!!:))
      Likt og delt:)
      Ville tatt med forlovede og barna. Vi har ingen familiebilder av oss, så hadde vært så gøy å vunnet.

    48. Likt og delt:) Vil ha med samboer og barna på 1.5 og 3.5 år:) Har ikke et familiebilde enda, så det hadde vært helt supert! 🙂

    49. Delt og likt 🙂
      Vinner vi blir det et familiebilde med vår datter og lillesøster som kommer om ikke lenge 🙂

    50. Hvis jeg har flaks å vinner vil jeg ta med mine 2 jenter, Lone på 2 år og Sofie på 3 måneder ♡ og samboer såklart.
      Hadde jo vært knall 🙂

    51. Fantastisk premie! Blir litt å reise, men har alltid hatt lyst til en tur til Trondheim 😉 Har likt og delt! 😀 Vil ha med familien min på bilde <3 lillegutt og samboer, og magetrollet da 😉

    52. Delt!
      Hvis jeg er så heldig og vinner så vil jeg ta med meg datteren min på snart 7 mnd og kjæresten min for vi trenger oss virkelig familiebilder:) viktig å ta vare på minnene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg