Mammsen tipser: 50 % på Name It

Dagens Søndagstips kommer fra Knerten & Karoline,

hvor dere får hele 50 % på utvalgte ullklær, sokker, strømpebukser og bukser fra Name It ved bruk av min rabattkode.

ULL ER IKKE TULL, MEN GULL!!!

Personlig synes jeg at ullklær er rellativt stive i pris, men til syvende og sist så er de verdt pengene
(…så fremt man ikke vasker og tromler dem som det ofte gjøres her i heimen!).

Ved bruk av koden “Rachel50” får du 50 % på DISSE produktene.

I barnehagen hos oss ønsker de helst at barna kommer med ull, rett og slett ordi det er “top nodge”. 

Ull isolerer mot kulde og varme, også når den er fuktig. Fribrene i ull sørger for en jevn temperatur, og kan ta opp opptil 40% av egen vekt i væske før den kjennes våt ut. Selv om ull blir våt, gjør fibrene slik at man ikke blir kald. – altså helt perfekt til barnehagebruk. 

– Og når man får hele 50 % rabatt, så blir det jo ikke så dyrt likevell.

Finner du ikke størrelsen, kan du jo tenke til neste høst og vinter?

Det er ikke alltid like lett å se klærne på nett, men jeg blir alltid positivt overrasket når klærne dukker opp i postkassa. Noen av bildene er “tegninger”, men jeg har lett så godt jeg kan på nett etter “skikkelige” bilder.  Lilja har fått seg DENNE drakten, som også finnes i rosa, brun og blå. Wool Mini Terry fra 1-4 år og, Wool Kids Terry fra 4-12 år. 

Ull kan godt brukes hele året, spesielt her i bartebyen hvor vi er velsignet med et få solskinnsdager i året, så det er ingen hindring i at det er vår i vente!

Du kan jo feks gjøre unna noen bursdagsgaver?

KODE: Rachel50


(Bildet viser DENNE ullkjolen til 50 %)

Også utvalgte BUKSER er satt ned til 50 %. Prisen trekkes ifra i kassen, på side 2 i bestillingen..!

(De to buksene til venstre er Pai nb Cord pant, i midten er Freddy nd velour, og til høyre Doug mini baggy twill pant)

Vårklærne er på vei inn, og jeg synes det er så deilig å se at fargene i garderoben sakte men sikkert går over til friske farger.

Lys grønn, denim, korall og lysegult er favorittfargene mine for våren!!

Knerten & Karoline er forhandler av Name It Barneklær, med størelser fra 0 – 12år. De får stadig nyheter, og er definitivt en nettbutikk man bør stikke innom.

Frakten er på 79 kr, uansett hvor mye du kjøper, og leveransen er superkjapp. Jeg hadde varene i postkassen 1,5 døgn etter at jeg hadde bestilt dem!


50 % på utvalgte varer – KLIKK HER for å se hvilke varer som gjelder 50%

Bruk koden: Rachel50 ved bestilling, og prisen trekkes ifra på side 2 i bestillingen

Rabattkoden varer til og med ONSDAG 27.FEBRUAR.2013 – LØP OG KJØP!!

Frakt forekommer på 79 kr, uansett hvor mye du handler for

 //Innlegget i samarbeid med www.knertenogkaronline.no//


 

5 kommentarer

Siste innlegg