InstaWeek

Instagram er nok kommet for å bli på samme måte som facebook, twitter, flicker osv. Jeg prøver å være flink til å oppdatere andre bilder på instagram enn jeg legger ut her på bloggen, men noen ganger blir det overlapping.. Her er noen av bildene på min instagram de siste dagene.

Legg meg til : RACHELHAUAN

Ellers har dagen i dag bydd på TRENING, Ikea, diverse baderomsbutikker, småtrollkos, kokkelering av tandori kylling, komme ajour på mail og surfing på nett etter diverse…

Ja, trenign ja.. Den skulle jeg begynt emd for LENGE siden, men neida! Treningen blir satt i siste rekke, og sofaen er syndebukken. På fredag i forrige uke ble barselgruppa enige om å backe opp hverandre litt på trneingen, så nå har vi trent både fredag, søndag og tirsdag. Det er godt å si at man ENDELIG har komemt igang!! – så nå er det bare å fortsette mor sommerformen!

Jeg har satt meg som mål å trene 30 ganger frem til 27. mai

Hittil har jeg prøvd “fredagsmix”, “xfit” og “pulsstep” på 3t. Hvilke gruppetimer liker du best, og hvorfor?



Etter trening ble det restene fra kyllingsuppa jeg lagde i går, og senere en smoothie “on the go”. Jeg blir alltid så sulten når jeg er ute å farter rundt, så jeg bestemte meg for å være litt smart, så da ble det smoothie! Genialt.. Den søøøte koppen er ifra Primark i London..

 

I morgen er det klart for visningstime på bildene vi tok for en uke siden. Jeg er superspent.. men også nervøs på om det ble noen fine!!

Etter visningstimen blir det barseltreff hos Maja, men skravling og babykos.



3 kommentarer
    1. Fine bilder fra uka deres!
      Lurte egentlig på om du kunne legge ut et bilde av deg i stolen fra micma? Lurer litt på hvordan den er i str. når en voksen sitter i den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg