Mammsen Tipser: Neon fra Ebay..

Forhåpentlig kommer våre med stormskritt om litt, og da er det knallfarger i vente. Jeg er skeptisk av natur til sterke farger, men synes det spriter opp hverdagen, og har blitt mer og mer åpen for å prøve. Når jeg først skal prøve, så synes jeg det er greit å kjøpe det som ikke er så dyrt, i tilfelle det blir noe jeg ikke bruker.

For en stund siden la jeg ut bilde DENNE svarte vesken på instagram (rachelhauan), og fikk mange tilbakemeldinger om link, pris, hvorfra osv. Til 35 kr inkludert frakt får du denne svarte vesken (ebayselger Akke2012). Og for bare 20 kr får du en slik snerten neon-rosa pung! Den er akkurat stor nok til bankkort + telefon!  Jeg kjøpte Rose-Red


Ellers så er det mye spennende på Ebay altså!!

Jeg betaler med paypal,  – skremmende lett (lett å handle!!)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg