sjarmtrollet har sagt stopp..

Etter at jeg har fartet mye og hatt travle dager i det siste, har det blitt mindre og mindre melk. Til tross for iherdig pumping fra min side de gangene Filip ikke har vært med meg, så er ikke produksjonen til å redde. Ja, for å si det slik så er det lillegutt som har bestemt seg for at å mekke maten selv er alt for tidskrevende, så han sverger til flaske og ferdigprodusert. Ammebhne er kastet, og prosjekt “stram opp” er satt igang oppe i topplokket. Det vil si at tanken på å begynne å trene er der, men ikke testet i praksis enda!


Om min kjære lille Filip har blitt hele 5 måneder gammel. Smørblid, matglad og helt fantastisk herlig!!

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg måtte også gi opp ammingen når Natalie var 5 måneder,selv om helsestasjonen mente jeg burde fortsette. Jeg gikk imot de “gode” rådene og Natalie ble en helt annen baby,en baby som ble mett og gla 🙂 🙂 (og sov mye lenger om natta)

    2. Jeg mistet å melka tidlig så jeg måtte ty til flaske når lisjmora var 3mnd! Men noen ganger går det bare ikke, å det resulterte jo i at hun sov hele natta gjennom å var mye mere fornøyd!!:) å så var det stor stas for pappan å få ta mye større del i livet hennes å ikke bare få “gleden” av å skifte bleier, men få mate og kose seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg