Good To be Home!

En jobblørdag er tilbakelagt, ungene er i seng, Robin har duppet av i andre enden av sofaen, og lasagnerestene står enda på bordet.
Sakte men sikkert er vi iferd med å komme tilbake til normalen.

Det har gjort vondt i mammahjertet av å ikke hatt ungene denne uka. Selv om det har vært det beste for oss alle, så har det vært værre å være borte fra dem denne gangen, enn andre.. Vi har jo vært i samme by, og vi har sovet i vår seng, så da har det vært noe som har manglet.. Heldigvis ble jeg møtt av en syngende Lilja da jeg hentet henne i dag. “MAMMA” ropte hun g storgliste, før hun fortsatte å synge til “Hjulene på Bussen” 😛

Nå er det bare å starte opplæringen av å ta vare på seg selv. Jeg skjønner at det ikke er helt sunt å jobbe døgnet rundt i en hel uke og i tillegg ha 40 i feber og influensa! Kroppen er helt gåen, og det ser ikke ut til at ejg “får lov” til å bli frisk enda. Feberen vil ikke forsvinne, matlysten er ikke til stede, hodet svimler og kroppen verker. Sannelig tror jeg det er på tide at til og med jeg tar en pust i bakken. …så lenge det varer..!

Klokken er ikke slaget 20.00 i skrivende stund, og senga frister mer enn noe annet!

Jeg lover at jeg kommer STERKERE tilbake på bloggfronten over helga..!

Og for de som ikke fikk det med seg, så tapte jeg Mammabloggaward. Eller, ejg kom på 2 plass i min kategori, men hun som vant stupte forbi meg 1 minutt før klokken ble 00 på en emrkelig måte.

Jaja, jeg dveler ikke mer rundt dette, selv om jeg synes det var merkelig å plutselig få 50 stemmer sånn helt plutselig..! -bedre lykke neste gang! 🙂

 

3 kommentarer
    1. Jeg må si at det virket veldig spesielt. 1 minutt før så får hun 50 stemmer liksom. NEI, det tror jeg ikke er uten noe fusk faktisk. Gu så irriterende for din del, spesielt når man kommer på 2.plass å 1.plassen kansje hadde vært din om de bare hadde skjekket for fusk. Ellers vil jeg si god bedring til deg.
      Jeg har et innlegg på bloggen min med forskjellige antrekk, hvilke liker du?<3

    2. Blir sliten av å bare lese om dagene dere har hatt nå.. Misunner dere ikke :-/ Hvordan går det med ammingen og melka di oppi alt dette..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg