VELL overstått NYÅPNING!!

Siden lørdag formiddag i forrige uke har vi bygget om butikken, og verken mat, helse eller barn har vært i fokus. Lilja og Filip har så og si bodd hos foreldrene mine, og jeg kjenner at det har vært en tøff uke uten barna.

Nå kan jeg ENDELIG si VELKOMMEN inn i varmen, og snart starte en ny mammapermisjonsuke med vanlige gjøremål.

Vi startet ombyggingsperioden med at Robin ble dårlig, men kom seg etter to dager. Jeg fulgte på, og onsdag kveld målte feberen over 41°, påfølgene av 39,6° neste morgen. Det ble sannelig en tur til legen opp i hele kaoset, noe som endte med en hardbarka pencilinkur. Var det noe jeg IKKE hadde tid til, så var det å være syk, så pencilinen ble godt tatt imot. Etter noen paracett og medisin, var jeg god som gull i en time eller to, før  feberen på nytt ble høy, og jeg endte i en sovepose på kontoret. Akk..

Det har blitt lange dager. Kanskje litt for lange, og vi kjenner det på kroppen at dette ikke er helt sunt. Det er godt å endelig ha dette overstått, men sitter igjen med en følelse av at det var verdt strevet, når vi hører tilbakemeldingene fra kundene våre! 🙂

Vi hadde blant annet tilbud som:

Fersk gr laksefilet til 19 kr, Brød til 10 kr, smågodt til 5, 90kr/kg,  500gr svinestrimler 10 kr, Gilde kjøttpølse 900gr 29kr, druer grønn kurv 10kr…

Totalt bare i dag (tilbudene varer ut lørdag) har vi solgt: ca 1000 kurver druer, ca 3200 pakker laks, ca 2800 pakker svinestrimler, 1 palle med smågodt, ca 1000 brød…..

 

 

9 kommentarer
    1. Var innom i kveld (akkurat da du forsvant ut døren) – det har blitt skikkelig fint! 🙂 Også så perfekt med billig smågodt på en fredagskveld, hihi! Grattis med nyåpninga!

    2. Gratulerer! Så morro, så flinke dere har vært! 🙂 Ser veldig bra ut, fikk fryktelig lyst på bær og frukt nå. Og er fullt enig med første kommentar, nå fortjener du / dere virkelig å ta vare på deg/dere selv. 🙂

    3. Fikk lyst til å dra innom “deg” å gjøre helgehandelen.. Så lyst og åpent, samtidig bra utvalg (med supre tilbud)… 😀
      Gratulerer med vell overstått nyåpning, og riktig god bedring!

    4. Gratulerer med nyåpning Rachel! Så kjempefint ut! Gleder meg til og komme tilbake og se hvor fint det har blitt:) Lykke til videre og kos dere med ny butikken! Hilsen Cecilie

    5. sinnsykt bra jobbet!! fineste rema butikken jeg har sett! (ser bare bildene dine da, men likevel!) syns du holder så orden i hyllene (har sett på tidligere bilder). vær stolte av dere selv! drømmefamilien :))

    6. Gratulerer med nyåpning av butikken! For en lekker butikk 😀
      Lykke til videre!
      Kommer innom neste gang jeg er i Trondheim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg