In The Making

Det er hektisk om dagen, og både hode og kropp koker. Vi har alle mann blitt syke, og knasker paracett som aldri før. Tørrhoste, feber, hodepine og halsbetennelse er så absolutt IKKE velkommen når man har sin mest hektiske uke i løpet av året! Ja, vi bygger om, og kaos er en flott fellesnevner. Kaos i den forstand at jeg ikke føler alt går etter mitt tempo, og at jeg ikke rekker å gjøre absolutt alt jeg vill!!

I dag er SISTE NOMINASJONSDAG på foreldremanualens BloggAward, og jeg ligger for øyeblikket som nr to

– med bare noen stemmer til mål! Vil dere hjelpe meg å vinne?

Stem på “Mamma Rachel” som 2012s mest Inspirerende Mammablogger HER! !

Ja, nevnte jeg det at vi overnattet på jobb? Natt til søndag ble det langdag, og da klokken var 05 synes vi det var for sent å dra hjem, for så å dra på jobb til 07, så vi fant frem soveposer fra loftet, og campet på jentegarderoben! Så har vi gjort det også! Koselig og intimt 😉  – men etter bare 1,5 times søvn, og nye 27 sammenhengende timer, er både jeg og Robin i hanglende form. Stakkar Filip er med på slep, men er overraskende fornøyd! ! !

I morgen kommer tørrvareindustrien for å fylle inn varer, –  det vil si feks Toro, Stabburet, Lilleborg – som er produsent av varene. Etter mrogendagen kommer butikken til å ta mer form, men jeg frykter at morgendagen er dagen med mest kaos og at våre timer vil bli laaaange og MANGE!

For de som ville se litt av butikken så er det tre bilder her. Øverste er fra timen vi stengte butikken, og vi hadde solgt ALL frukt til 1/2 pris!! Det så ikke ut!! Bilde nr 2 er ifra da vi hadde “pakket sammen” butikken, og bilde 3 er ifra da vi hadde fylt tilbake varene i nye hyller. Vell og merke at etter dette, fikk vi t semitrailere med NYE varer, og da så det ut som bilde 2 igjen!! Nå derimot har jeg dekket til fest. Tacokalas på innfyllere – made by Mormor & Robin! –

Da er det tid for en etterlengtet dusj, et glass sjokomelk (..bare MÅ ha det!) OG en god natt søvn..

 

Og du? – Husk å STEM da!!

Vinner jeg kommer det en SAFTIG giveaway fra Rema 1000…!  – (i disse Remabutikktider blir det Remakonkurranse!!)

 

 

 

6 kommentarer
    1. Da har jeg stemt! 🙂 Gleder meg til “ny”rema’n åpner! Stort savn når butikken “min” er stengt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg