Beyond bedtime..!

Ja, nettopp, det er “beyond bedtime” for lenge siden. Mammsen har vært ute å tatt noen glass med herlige damer, og barna sover søtt. Jeg er godt plantet i sofaen med små sommerfugler i hodet og en brødskive med baconost. Ekte norsk nattmat. En trivelig kveld er tilbakelagt, og hele 12 jenter har kost seg på Bari med mat og vin, etterfulgt av downtown, mojito og pianobar. Det ble til og med noen “moves” på dasegulvet, før “damerne” takket for seg med fulle pupper og babysyken. En flott kveld, og det anbefales absolutt å “lufte sjela” litt!

Morgendagen byr på opphørssalg i en av mine favorittutikker, etterfulgt av barnekos og deretter stenging og tømming av butikk! Ja, og for den av dere som virkelig ikke har noe å gjøre denne helga, så er det bare å ta turen til Rema 1000 Flatåsen for å ta i et tak! ! ! Det blir døgnjobbing de neste dagene, og barna skal tilbringe kvalitetstimer med farmor & farfar. Jeg og Robin skal utnytte barnefritimene effektivt, og etterhvert skal dere få ta del i vår “butikk ombygging”. Heavy shit is going on! – men sannelig så blir det knall bra også! Jeg gleder meg vilt til å bli ferdig, og ikke minst til åpningen!

Da er det natta for denne kroppen! Sommerfugler på karusell er kanskje ikke en ideell “godnattform”, men med tanke på at dette innlegget faktisk skrives, så er nok formen ikke så “helt tosken” i morge heller! …for det å være dårlig har jeg faktisk ikke tid til….!

– jeg bestiller en stk FRISK Lilja, en stk blid Filip, en stk opplagt Robin, og en stk godform Rachel til Lørdag morgen! Takk!? 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg