Our Limmo! (Søskenvogn… )

Det er ikke alle unger som kan si de triller i en “limmo”? Det er ihvertfall det jeg kaller den nye søskenvognen vår fra Beemoo. Vognen er lett å trille, og har 20 kombinasjonsmuligheter! Foreløbig bruker vi den med bagdelen vendt mot meg, o Lilja mot gå-retning. hun storkoser seg, og jeg er overbevist om at når Filip kan begynne å sitte i sin del, så får de MYE god selskap i hverandre !! Navnet “limmo” kommer av at vognen virker lengre enn en vanlig vogn, selv om det ikke er det.

Flere har spurt meg om vognen er god å trille i nå på vinterstid. Da må jeg si at den er som en helt vanlig vogn. Julene kan låses, og med et smalt grep (håndtak) som på “vanlige” vogner, synes jeg at jeg får mer kontroll over vogna. Jeg har trillet mange turer både på nysnø, is og slaps, og det gikk helt fint! (…noe som derimot må jobbes med er styrken i armene OG kondisjon!!)

Vognen under finner du hos Jollyroom HER, og er av typen Beemoo Premium Søskenvogn til 3995 (50 %).

Nå har Jollyroom tilbudspakke med SØSKENVOGN + BILSTOL + BAG TIL VOGN for bare 5799 kr – 53 % avslag! Se tilbudet HER.

//innlegget i samarbeid med jollyroom.no//

 

16 kommentarer

Siste innlegg