Melodi Grand Prix!

Du skulle kanskje tro at selv om jeg mest sannsynlig er på shopping og fult opptatt med det,  ikke har tid til å tenke på melodi grand prix?

Joda! Selvfølgelig har jeg det!!

Vår kjære venninne Carina Dahl er med, og vi ønsker å heie henne frem til finalen!

Hjelp oss å få denne herlige jenta med videre!

Carina Dahl er deltager nr.2  – Telefon: Ring 829 49 001-002 (Siste siffer i nummeret tilsvarer melodienes nr i konkurransen) SMS: Send nummer på låt til nr 26600. Ingen kodeord. Eks; 2 til nr 26600
Det koster 5 kr per stemme, enten man bruker telefon eller SMS.

Hør den nye sange in Itunes – Sleepwalking

Følg med på MELODI GRAND PRIX I DAG KL 19.55 PÅ NRK !!

6 kommentarer
    1. Hei!=)
      For en tid tilbake så skrev du at du holdt på å strikke skappel genser i str 1,5 – 2 år. JEg har strikket etteter oppskriften på maria sin side, men den er alt for stor til jenta mi, så jeg lurte på om du kunne legge ut “din” oppskrift:)?

    2. Hei!=)
      For en tid tilbake så skrev du at du holdt på å strikke skappel genser i str 1,5 – 2 år. JEg har strikket etteter oppskriften på maria sin side, men den er alt for stor til jenta mi, så jeg lurte på om du kunne legge ut “din” oppskrift:)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg