Hektisk – soon to take off!

Etter å ha brukt mesteparten av dagen på å sortere over 6000 elektroniske priser for nabobutikken Rema 1000 Heimdal, og resten av dagen hos frisør Anita på Fiinbeck & Fiia, har jeg endelig satt meg ned i sofaen. Ja, vell og merke ETTER å ha satt marengskaka i ovnen, skjært frukt, og laget kyllingsalat til barselbesøket i morgen. Puh! Nå gjenstår det å brune denne likbleike skrotten, pakke mine “smekkreste” plagg til en weekend i London med min kjære søster Ronja. Avreise i morgen ettermiddag, og innen den tid er det sannelig mye som skal skje!

…det er nesten så det er lov til å banne når ENDA en forkjølelse skurrer i kroppen!!Selvfølgelig nå som jeg skal på tur for å kose meg!!

NEI NEI NEI – VIL IKKE!!!!

I morgen skal jeg suge til meg alt av kos jeg kan få fra disse to smøtrollene, før det blir noen dager uten dem!

Kosemosesøskenkos!!

Mammsen sine skatter <3


*smask smask smask*

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg