Den følelsen – stjerna mi –

Jeg føler det er en forandringer som skjer for tiden. Lilja blir plutselig større, mer jentete og enda mer “sin egen person”. Hun blir smartere og mer utspekulert, og har for lengst begynt å ta etter oss voksne. I dag da jeg pusst tennene, sto jeg med beina i kryss, og lente meg inntil veggen. Søteste Lilja sto i evigheter for å klare å krysse beina samtidig som hun sto midt på gulvet, med smukk i den ene hånda og tannkost i den andre. Etterhvert skjønte hun at hun også måtte ha en vegg, så hun stilte seg rett ved siden av meg, med beina i kryss, og pusset tennene. Åhh… mammaRachel fikk selvfølgelig tårer i øynene av lillejenta som plutselig ble så stor! Barna er et lyspunkt i en ellers travel hverdag, og her er noen av bildene av Lilja som er lagt ut de siste månedene.


Kjole fra Mee Too, kjøpt hos Lillemartine

Ulldress & Lue fra Kivat kjøpt hos LilleMartine


Vinterdress fra Racoon kjøpt hos Søtesmå

Body + Bukse/tights fra Wheat

Prinsessekjole kjøpt på Mauritius

Grønn body + Kjole fra Wheat

Body fra Wheat, Bukse fra MiniATure, Sko fra SuperFit

Strømpis + kjole/genser fra NameIt

Strømpis + tunika/genser fra Phister & Philina

MinniMus Nattis fra Ebay – kan finnes hos DENNE selgeren (nb små str)

Kjole fra PompDeLux, Lue+ Votter fra HM, Jakke fra NoaNoa

antrekk fra PompDeLux

Bukse fra Wheat, Tunika fra pompdelux

Buksedress fra MarMar kjøpt hos ArmerogBen

Forkla fra Åhlens

Lilla genser fra MiniATure, Tights fra Benetton

Dongritights fra Guess, Strikkaklær fra farmor, Sko fra HM

Shorts fra Wheat, tunika fra Pompdelux

 

Jeg gleder meg til et nytt og spennende år sammen med dere lesere 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg