Keep it going ?

Jeg går inn i 2013 med tanker om at bloggingen fortsatt skal være noe jeg har lyst til å gjøre, og ikke noe jeg føler jeg må. Jeg har hele tiden sagt at den dagen jeg føler jeg må skrive fordi “noen” forventer at jeg gjør det, så slutter jeg. Heldigvis har det ikke gått så langt, og jeg trives med å dele hverdagen med dere.

Det kommende året vil det nok skje forandringer med tanke på innhold. Barna er selvfølgelig en stor del av det hverdagslige som skjer og ikke minst er det de som opptar meg mest, men etterhvert blir byggingen av drømmehuset mer sentralt, jeg skal tilbake i jobb, Filip skal i barnehage, Vi skal gifte oss, og flere reisemål står for tur. Alt i Alt et hektisk spennende år, med litt av alt. Akkurat slik jeg liker å ha det.

Jeg håper du vil følge oss i år også, og at vår hverdag gir deg inspirasjon, tips, og en tanke om at alt ikke treger å være perfekt!

….OK, er godt nok! 

Jeg vil også “spørre” deg om å nominere til “mamma blogg award”, som straks avsluttes. Din stemme taes imot med stor takk 🙂 Og det er spennende å være nominert for første år 🙂

Du kan lese om nominering av mammablogg award HER

Under ser du et tilbakeblikk på min “instagram” tid….

11 kommentarer
    1. Jeg håper i hvert fall at du fortsetter bloggingen – veldig koselig å følge dere her inne 🙂 Godt nytt år, vennen!

    2. Jeg gleder meg til å følge deg videre med husbygging og bryllup!!! Håper virkelig du fortsetter å blogge! Har en datter som er 3 uker eldre enn Lilja, spennende å følge dere å se at dere ofte har de samme “utfordringene” som oss!!

    3. Keep it going Rachel!! 🙂
      Jeg leser bloggen din hverdag, er innom den flere ganger om dagen faktisk. Har selv et barn på samme alder som Lilja, jeg henter masse tips å inspirasjon hos deg. Får meg er DU den beste mammabloggen. De som kjenner deg er veldig heldige, du virker som ei livsglad jente, tar vare på alle dine rundt deg 🙂 Ser frem til å følge deg på veien til alteret igjennom din blogg, du kommer nåkk til å bli ei kjempeflott brud 🙂 også få se hvordan ditt drømmehus blir 🙂 Og ikke minst få se hvor flotte dine to barne er, og følge med deres utvikling 🙂
      Håper du vil fortsette med bloggen din Rachel :)))

    4. Lise: Åhh takk for fine ord og en “piff” for å fortsette 🙂 Grugleder meg til det kommende året, men tror det skal gå bra.. Bloggen er en fin arena å lufte både gleder og frustrasjon på.. føler det er mange som hører meg her.. så slipper stakkar Robin å høre på alt 😛 Tror igrunn både Lilja og Filip hadde hatt mange lekekammerater om jeg hadde ivst om alle dere som leser bloggen. Har nok en anelse om at det er en del som har unger i samme alder, slik som deg 🙂 Takk <3

    5. Jeg er en ny følger men jeg gleder meg veldig til å lese om alt som skjer her i det nye året. Blir spennende med bryllup og hus, og ikke minst barnas utvikling 🙂
      Jeg synes det er veldig “godt” (ikke misforstå dette da) å lese blogger der mødre faktisk kan si at ikke alt er rosenrødt hele tiden. Jeg har ei jente på 7 mnd, og alt er ikke så perfekt hele tiden og noen ganger er det slitsomt! Så jeg liker frustrasjonsinnlegg og jeg da. Da vet jeg at det ikke er bare meg som blir sliten innimellom hvertfall 🙂
      Stå på, gleder meg til å følge deg videre 🙂

    6. Vigdis: takk for det 🙂 Ja, for jeg tror egentlig folk er litt redde for å skrive om slikt.. Er nok mer som kunne blitt “avslørt” fra denne kanten også, men man må jo passe på så ting ikke blir misforstått også..! Takk for ny følger :D! ..og velkommen til oss! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg