Nytt år, Nye Muligheter..

Det er bare timer igjen av 2012, og nyttårsfortsettene kommer stadig nærmere.

2012 har vært et spennende og flott år, med graviditet, verdens herligste sønn, planlegging av drømmehuset, thailand, hytteturer, en blomstrende Lilja og mere til.

Jeg er godt fornøyd med året som har gått, og gleder meg til å begynne på nye og spennende prosjekter i 2013.

Planlegging av hus & bryllup er det som står øverst på gjørelista i år, så får alt det andre komme i andre rekke.

Når det kommer til nyttårsfortsetter, så har jo selvfølgelig jeg også noen!

Dagen i dag har startet rolig. Med innekos, etterfulgt av utelek og nå to sovende søtinger, er kalkunen krydret og bordet dekket. Jeg har satt meg i sofaen med strikking, og har tenkt å nyte 30 minutters stillhet før det braker løs igjen!!


Har du noen nyttårsfortsett??

Jeg ønsker deg og dine en riktig fin feiring,

og et GOD NYTT åR!

 

7 kommentarer

Siste innlegg