Hårfin med flette

I går kveld var jeg på julebord med venninnegjengen, men det ble en rolig kveld. Med middag på Matbaren og videre til en Cafe for å skravle, ble det likevell en knall kveld !

Jeg prøvde meg på en ny frisyre, og liker å kalle den for “nakkeflette”.

Bøyde meg framover, kastet håret over hodet. Flettet bakover/oppover, og endte til slutt i nakken igjen . Får ta bilde bakfra neste gang.

Ellers har dagen i dag bydd på tannlegebesøk (grøss – både på “borrefronten” og med tanke på KOSTNADENE!!)

Jeg har også vært på barseltreff med tre herlige damer og småtroll + en overtrøtt Lilja på slep, etterfulgt av en “helaften” med Ronja.

I skrivende stund synges “ro ro ro din båt” for full hals i andre enden av sofaen,

og to ivrige unger hører på at Tante Ronja synger og synger for å tilfredsstille barna 😛

16 kommentarer

Siste innlegg