Mammsen Tipser: Våre Julekort & Lerret

Da er julestresset over, og det florerer med tilbud på alle kanter. Kanskje skal du bytte noe på den store byttedagen, eller fikk du akkurat hva du har ønsket deg?

Selv fikk jeg mye flott, og ikke noe som skal byttes, men barna fikk dobbelt av noe, så en bytterunde må til.

Men over til overskriften. Jeg har jo ikke vist dere noen av julegavene jeg har gitt ifra meg i år, så her er både julekort og lerret fra Nfoto.

Det ble bestilt hele 50 julekort og to lerret. Jeg angrer jo bittert på at jeg ikke bestilte flere lerret da jeg så hvor fine de faktisk ble.

..og det tok bare 4 dager før jeg hadde hentelapp i postkassen. Superlevering!

Foreldrene mine fikk et stort lerret, og besteforeldrene mine fikk det lille. Strålende fornøyd!

Det største er 30 x 30 cm, og det minste er 20 x 20 cm – begge 4 cm tykk.

 

Jeg anbefaler både julekort og lerret fra Nfoto. Både pga pris, kvalitet og rask levering!

– jeg kommer nok til å bestille takkekort fra dåpen herfra 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg