Julemorgen og smittefare…

I skrivende stund har jeg abstinenser fordi jeg faktisk ikke har gjort stort de siste dagene. Energilagrene er fylt opp av julegodt og godsaker, og den enste morsjonen jeg har fått i de siste dagene er montering av lekekjøkken, en aketur og inn og ut av bilen til selskap..! 1. juledag ble tilbragt hjemme hos mamma & pappa med servering av julelunsj og movietime, og 2. juledag har vi blitt vartet opp av mormor.


Filip har kledd seg i bukse fra ELLOS.no, sokker og smekk fra Name it, og Skjorte fra benetton. Lilja har på Lilla kjole fra Name It.

Uheldigvis er dette jula vi kommer til å huske som “farrang jula”, da familien faller som fluer rundt oss. Lilja startet for noen uker siden, deretter jeg, Robin noen daer senere, så søsteren min da hun endelig kom hjem på juleferie, som så smittet broren min, som igjen har smittet pappa og morfar, og nå er både mamma og onkel uggne. Altså, hele kalaset..

For de av dere som kanskje lurer på hvofor ikke foreldrene til Robin har blitt nevnt denne jula og ikke blitt besøkt, er rett og slett fordi de ligger på en solfylt strand i Thailand og koser seg med paraplydrinker… Ikke “så tosken” det altså, når man tenker på at her er det sykdom på alle kanter og – 12 grader!


Instagram = RachelHauan – følg oss behind the scenes..!

I kveld har vi byttet ut sprinkelsenga til Lilja, med skivseng. STORJENTESENG.. så vil tiden vise om vi finner henne på gulvet de kommende nettene…

Når begynte dere med annen seng enn sprinkelseng?

Nå er forresten vinnerene av alle lukene kåret, så er du i tvil, kan du klikke HER og se alle juekalenderinnleggene. Noen vinnere har enda ikke gitt lyd ifra seg..!

 

10 kommentarer
    1. vi bynt med storrjente seng te adriana på lille juleaften,da va hu 2,9 år. sov litt urolig første natta,men har ikke komme opp en eneste gang enda:)

    2. heidi julie walstad: Herlig! Vi e overraska vi også!! Hu sovna med en gang! Vell og emrke emd feber og paracett, men vi krysse fingran!!

    3. Hmmm da skal jeg legge deg til på instagram 🙂 Heter forresten sandybay2012 selv.
      Og husker ikke når jeg byttet ut sengene her jeg, siden det er så lenge siden de var små. Minstemann bruker nok sengen sin til han er over 2 år?
      Hmmm

    4. Hei min søster heter Rachel det var derfor jeg søkte på rachel.blogg.no he he bare for gøy.
      så søte bar jeg elsker bebyer de er så søte.
      min blogg er: rebeccastoraker1425.blogg.no

    5. min er 2 år og 10 mnd og ligger enda i sprinkelseng 😉 hehe. han sover veldig godt og klatrer ikke ut men i løpet av januar blir det kjøpt juniorseng!

    6. ikke greit å være syk i julen :-/ Jeg fikk en skikkelig omgangssketur på onsdag forrige uke. Unner ikke min værste fiende det en gang!

    7. Sånn har det vært her og, de fleste rundt oss har hatt en runde.
      Byttet fra sprinkelseng når minste var 1 år og 9 mnd, det gikk strålende. Har ikke byttet til minste enda, hun er 19 mnd. Blir vel i løpet av våren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg