Mammsen Tipser: Brukte barneklær

Alt trenger ikke koste en formue for at det skal være nytt eller lite brukt. Noen er som meg, og har kanskje litt for mye klær, og da er det genialt å kunne selge dem unna.

Trendsales er en side for kjøp av både nye og brukte klær, ting og utstyr. I dag har jeg valgt å finne frem gutteklær til en billigere penge enn i butikk.


Blå Mini A Ture Jakke str 62 kr 300, Lammeskinstøfler kr 150, Velourdrakt fra Molo kr 80, Grønn mini A Ture jakke kr 350, Blå drakt fra Okker Gokker kr 100, Racoon Ytterjakke kr 399, Velourdrakt fra Phister & Philina kr 100, Ej Sikke Lej bukse kr 80. 

 

Når jeg får tid, skal jeg legge ut våre klær her, så de som er interesserte i å kjøpe pent brukte, om ikke nye, klær, kan kjøpe vårt! 🙂

Ønsker du å bli en bruktshopper soom meg, kan du melde deg inn hos Trendsales HER

(…ps: selv om mange av selgerene er danske, og det står kun dansk porto, vil de fleste gjerne selge til norge ogås. Det er bare å spørre !!)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg