Nisselunsj i julestria

I løpet av de to gangene jeg har gått gravid og i tiden etter fødselen, har jeg vært superheldig med barselsjentene jeg har møtt. Både med Lilja & filip har jeg funnet herlige jenter som man kan være seg selv med, og som har beina godt plantet på jorda. På fredag var planen å dra på nisselunsj og deretter jentekveld uten barn med “Filip-gjengen”, men siden jeg hadde vært dårlig samme natt, tok jeg ikke sjansen. Lørdag var det klart for den årlige nissefesten med “Lilja – gjengen”, så da samlet vi store og små, inkludert pappaer, til grøt og lek.

Lilja & filip var selvfølgelig kledd som smånisser. Robin hadde fri, så vi stilte mannsterk med hele familien.


Mammsen klar for å skravle med herlige damer og leke med søte små. Mannfolka klarer seg jo selv… 😉


Lilja koser seg med julepose!

Det ble en fin lørdag med grøt, og mye godt! Alltid like trivelig 😀


 

4 kommentarer

Siste innlegg