Shopaholic + rabattkode…

Det var en gang ei jente som synes det var så vanskelig å kle på seg klær som hun følte passet til kroppen sin, at da hun fikk barn, levde hun ut dagens mote gjennom barna sine.

Ja.. det er nesten slik altså. Før helga da jeg skulle pakke til Københavnturen, sto jeg i hele TRE timer for å prøve klær. Vi skulle jo ikke være borte i mer enn 2 dager, men de to antrekkene ble bare mer og mer håpløse for hvert minutt som gikk. Det endte med at jeg faktisk ikke tok med meg et sett nr 2, og gamblet på å heller kjøpe meg noe som jeg følte meg vell i.

Når det kommer til klær og barn, så er det jo sååå mye enklere. Enda får jeg lov til å bestemme hva Lilja skal ha på seg, men tiden hvor hun skal bestemme selv kommer nok fort nok. Jeg har jo skrevet utallige ganger om at barna har nok klær, og da lurer sikkert du på hvorfor i alle dager jeg fortsetter å skrive om nye klær.. ? Jo, nå skal du høre, fordi, det har seg nemlig slik at jeg er en SHOPAHOLIC..!Ser jeg noe som kan være fint, så bare MÅ jeg jo ha det, og passer det ikke, nei, da ordner vi slik at det passer..! Internetthandel har eksplodert, og det at flere og flere nettbutikker går bort ifra frakt, og har fri retur og bytte av klær, er jo heller ikke noe som gjør det spesielt vanskeligere å handle… Heldigvis, så er jeg SUPERFLINK til å gi bort og rydde i klærne til ungene, slik at det i hvertfall blir “rullert” og brukt.

Jeg synes jo selvfølgelig selv at jeg er veldig flink på å faktisk bruke alt jeg kjøper. Jeg kjøper jo  ting jeg synes er fint, og ikke minst behagelig for barna. . . og helt ærlig, så er det veldig mye der ute som er stivt og ikke spesielt barnehagevennlig, så hos Lilja har stilen endret seg litt etter hun begynte i barnehagen. Spesielt etter hun har ebgynt å spise vanlig middag, og nekte å ha på smekke…! Duse farger og ketchup er liksom en dårlig kombinasjon. Filip derimot, har nok en større garderobe enn det dere tror, og snart tror jeg sannelig det er på tide at han åpner skapene sine til dere. Det er vanskeligere å ta bilder av de små. Ihvertfall blir Lilja “prioritert” på slike bilder. Men sannelig skal ikke minstemann få sin glanstid når han blir litt sterkere i kroppen, og klarer  sitte selv 🙂

I dag har jeg funnet frem noen plagg fra nettbutikken Knerten&Karoline, og i anledningen får dere 20 % på alle varer i nettbutikken TORSDAG og FREDAG.

…og trenger du ikke noe til dine egne barn, så kan det jo være greit å få litt prosenter på julegavene?


..jeg ELSKER disse blåfargene. Filip blir så fantastisk fin i den lysteste blåfargen!

Husk å meld deg på dagens Juleluke – her kan du vinne et gavekort på SKO!!

… hvem trenger ikke flere par sko??  MELD PÅ HER

4 kommentarer
    1. Æ skjønne ka du mene! Deinn kroppen hær å klær…. Såååå my letter å finn te lily! Men litt kjedli at hu alltid e fresh og æ går i slitne klær..,, men men!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg