Mammsen Tipser: Søsken/tvillingvogn fra Beemoo

Det å ha to barn, kan noen ganger virke som ti. Spesielt de gangene jeg er litt ekstra sliten, er sent ute til å hene Lilja i barnehagen, og kanskje litt småirritert fordi jeg ikke har rukket å gjør alt jeg hadde trodd jeg skulle rekke, og i tillegg finner ut at jeg må i butikken for å handle middag med to småttiser.Da er lunta kort og tålodigheten settes ofte på prøve.Med bilstol i den ene armen og Lilja på den andre, sjonglerer jeg middagen i mellom, og det slår som regel aldri feil at en, om ikke begge, gråter og hyler på veien inn eller ut av butikken. Heldigvis er ikke hver dag slik!

Her om dagen var julenissen på besøk. Ja, for snille jenter mottar nemlig pakker før selveste julaften.

Denne gangen var det barnebutikken Jollyroom som “made my day”. Etter min mening er jollyroom en av de butikkene som selger ting til barn, baby og gravide med størst utvalg her i Norge.

Med en flunkende ny søskenvogn til småtrollene mine, kan jeg ta fatt på trillingen igjen. Tidligere har vi brukt TFK, men jeg synes denne er tung og vanskelig å dra med, og trengte noe som var lettere å “manøvrere”. Denne gangen er det søskenvognen/tvillingvognen av merket Beemoo som har kommet i hus, og vi gleder oss til å begynne å bruke den. Beemoo er et nytt varemerke som tilbyr smarte og stilrene barnevogner av høy kvalitet for den aktive familien. Da jeg skulle kjøpe søskenvogn til Lilja og Filip, synes jeg prisene var alt for høye, og det endte med at vi kjøpte noe brukt på finn.no. Jeg syns det er helt ok å kjøpe brukt, men når man kan få noe helt nytt til en billig penge, så fortrekker jeg heller det.

Beemoo vognene finnes i flere utgaver, men denne vi har kan brukes med enten to bag deler, to sitte deler eller en av hver. For øyeblikket kjører vi en “kombo”.


Trondheim “sliter med kulde” nå om dagen, så det er desverre dårlig med mosjon for tiden.. 

Jollyroom har i disse dager superpriser på Beemoo vognene. Spar 50 %!!

Denne vognen, inkl to sittedeler og en bag + BILSTOL med adapter til bare 5799kr!!!

Denne Beemoovognen har 20 forskjellige kombinasjoner, og vi finner nok en favoritt etterhvert!!


 //innlegget er i sammarbeid med Jollyroom.no//

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Den så fin ut, greit at den er så smal 🙂 Men er ikke håndtaket litt kort, så ut som det va midt over bag`n. Men mulig du kan ta den lenger ut? 🙂

    2. Hei! Vi har vurdert å kjøpe denne søskenvognen en stund, men har ikke våget ennå siden vi ikke får sett den “live”. Hva synes du om vognen så langt? Er den stor sammenslått? Tar mye plass i bilen? Har du bilder? Ungene trives i vognen?

    3. Ane: Jeg kan legge ut et bilde av den i bilen så får du se 🙂 Den får fint plass i vanlig bil. på langs i alle type bilder, men i bredden i stasjonsvogn. Kan legge ut litt bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg