Juleforberedelser – minner for livet!

Julen sniker seg på oss, og sannelig er det under en måned igjen til det braker løs. Jeg har følelsen av at det kommer til å bli ei fantastisk jul, og spesielt koselig med to små. Jeg er overbevist om at Lilja kommer til å være i ekstase når hun ser alle pakkene! Det er nok for tidlig til at Filip skjønner så mye av det, men julestemning skal vi nok få alle mann. Jeg elsker å bake og styre på til jul, så det skal ikke stå på julebaksten i år heller. Jeg har jo selvfølgelig tenkt å dele både oppskrifter og bakst med dere, men alt til sin tid! Nå har jeg snart bestemt meg på farge på denne Kitchen Aid maskinen jeg har fått meg, så når den er i hus, begynner bakingen!I mellomtiden er det julegaver som skal handles og pakkes, husvask og julekort. Ja, for ikke å glemme at vi har dåp midt inne i alt dette.

Julekortene er straks i boks, og her har jeg fått hjelp av skjønne Liliann fra Liafoto. Hun er ei dame som driver et koselig studio i Ila her i Trondheim, og har nok det største utvalget av “props” som jeg har sett. Jeg skrev jo tidligere om da Lilja var sur som en sitron, og måtte komme tilbake to ganger for å prøve å få et smilebilde, men den gang ei. Uansett så ble bildene nydelige, og jeg er superfornøyd.Jeg angrer derimot bittert på at jeg ikke viste om henne da Filip var liten, for her kunne vi fått til mange herlige bilder!

Dere kan ikke få se alle bildene enda, da noen kanskje blir til julekort, men en sniktitt:

Til dere som er interesserte i å ha noen flotte minner, anbefaler jeg virkelig liafoto. Liliann tar bilder både ute, inne og hjemme hos dere. Hun er flink med redigering, og har alt av utstyr selv. Hun har lang erfaring, og et godt øye for det som ser godt ut på bilder. For en times fotografering og 20x høyoppløselige redigerte bilder koster det 3000 kr, noe som kan virke stivt ved første øyekast. Tenker du deg om, så er ikke prisen så “tosken” likevell, med tanke på at de fleste fotografer kun gir ut lavoppløselige bilder til bruk på feks facebook, mens disse kan man kopiere opp selv så store man vill. Her kan man selv bestille fra hvilken som helst leverandør man vil, og slipper å bruke mangfoldige tusen for å få kopiert opp bildene hos fotografen. Perfekt – og akkurat slik jeg vil ha det! 

 

Ta en titt på www.liafoto.no, eller kontakt Liliann på tlf: 95098079

Anbefales!

Hvor bestiller du julekortene dine? – har du planer om å gi fotogaver til jul?

15 kommentarer

Siste innlegg