Brutte Løfter…! + VINNER av MeMini!!

Det er så teit å lage seg “lover & regler” som i bunn og grunn er umulig å holde.

Et eksempel er å holde seg unna godis, – noe jeg vet jeg ikke klarer før jeg er 100% innstilt på det, og det er jeg jo ikke bare uker før jul!! Så er det dette med kjøpeforbud! Jeg trodde jeg skulle klare å holde meg uten å kjøpe barneklær til ihvertfall desember, men neida! I dag ble jeg bedt med av ei venninne på lagersalg av barneklær. Og når det er 70 kr per plagg! Ja, da er det jo UMULIG å ikke kjøpe noe.. sant?

Sant ja?? 

Det ble da noen kupp i dag også!Det ble mest str i 80, men storgutten min vokser da fort inn i det ! hehe..

Og med tanke på at dette bare MeMini klær, passer det jo perfekt å kåre vinneren av forrige konkurranse!

Vinneren av et valgfritt plagg fra Memini – levert av Epleskrinet, er:

Linn – Therese

(vinneren blir kontaktet)

 – Ny Giveaway HER –




 

 

18 kommentarer

Siste innlegg