Hverdag – Mandag!

Whoop Whoop!

Dagen er snart over, og det har vært en mandag av de bedre. Vell og merke på butikken, men jeg har ihvertfall fått gjort det jeg kom for å gjøre..

…den følelsen av å være ajour…..! ! !  Ahhh 🙂


(fått en del spm ang denne genseren jeg har på meg. Den er fra EBAY, og koster 170 kr inkl frakt.. )

Jeg, Filip & Moror har jobbet og virkelig fått jula igang i butikken. Det bugner av julevarer, og sannelig er ikke desember rett rundt hjørnet. Julegavehandlingen er godt i gang, og i slutten av november reiser vi på “kjæreste julegaveshoppingtur” til København. Det blir deilig det. I år blir det nemlig danske og ebay julegaver på de fleste…!

Ei snuppe sm var meget klar for barnehagen etter ei helg med “kjedelige” mamma & pappa!

5 kommentarer
    1. Har så lyst å handle fra ebay, men er det trygt? syns det virker så vanskelig… Hva er deres erfaringer?

    2. Navn: Et tips er å se på tilbakemeldinger selgeren har fått, og hvor mye han/hun har solgt. Jeg kjøper stort sett bare fra de som har god “status” 🙂 Betaler emd paypal, så det er sååå lett. LItt for lett egentlig! Av kanskje 30 ting jeg har bestilt, så er det kun 1 jeg ikke har fått – og som jeg ikke kommer til å få! 🙂 så det kan jeg leve med 🙂

    3. mammantiljessicaogbenjamin: jaaa, da skal jeg drikke vin + baileys! gleeeder meg! 😀 + shoppe uten gulp i håret og spise mat jeg har lyst på og drikke pepsimax!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg