Mammsen Tipser: Second Hand!

Det er ikke alltid man føler man kan ta seg råd til å kjøpe det man har lyst på. Jeg får ofte dårlig samvittighet, spesielt hvis det koster litt. Jeg ble tipset om Trendsales.no som er en selg & kjøp side, noe likt finn.no. Her kan man finne skatter til en billig penge. Noe nytt, noe brukt. Jeg har funnet frem til mine “Wants” fra Lisbeth Dahl.

1.Rosa veske, 2. Rosa Krukke, 3. Rosa pung, 4. Beautybox, 5. Pilleeske, 6. Varmeflaske, 7. Sminkepung,  8. Hårbånd

Lag deg profil HER –> Klikk på linkene under bildet –> KJØP 🙂

7 kommentarer
    1. men Lisbeth Dahl leverer bare til Danmark står det 🙁 forelska meg i flere ting der jeg også 🙂

    2. Stine M Thomassen: prøvde du å legge inn bestilling? Jeg får til å bestille..kommer ikke opp noe om at det ikke går hps meg =/ hmmmm!

    3. Nei, jeg så bare på handelsbetingelsene før jeg skulle trykke på kjøp jeg.. Men kan jo prøve å maile selger da- kanskje det går likevel? 🙂

    4. Stine M Thomassen: ja, jeg sendte en forespørsel til dem jeg også, men regner med at de sender til norge også! Hope so!! Tenkte jeg skulle kjøpe julekuler derfra! Kommer et innlegg om julekuler senere 😀 Det er jo sååå mye fint!!

    5. Ikke alle shops inne på Trendsales shipper til Norge pga. toll.
      Men hvis det er stor etterspørsel kan Trendsales kontakte brandet slik at det eventuelt kan endres:)
      Ellers er det også masse secondhand av Elisbeth Dahl til ennå bedre prsier der inne:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg