– singing bee –

Hos oss har SingSang blitt oppdaget. Lilja elsker å høre nye melodier, og synes det er stas at mammsen hopper fra sang til sang. Hun peker på kortene, og rekker dem mot meg. Ja, jeg kan jo ikke gjøre annet enn å synge med? Hun sitter å vugger og klapper, men blir fort lei av samme sang, så etter to linjer, er vi over på en ny! Jeg skal love dere at jeg er en reser på barnesanger for tiden! Noen som kjenner seg igjen? Den klingrende “vakre” mammastemmen…?:P …haha!

Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, So Ro lille Mann nå er dagen over, Trollmor har lagt sine 11 små troll og bundet dem fast i halen, ro ro ro din båt ta din åre fatt, mikkel rev satt og skrev på ei lita tavle ..

…and the list goes on and on and on!!

Sangstjerna har på seg antrekk fra Phister & Philina, som man kan få tak i hos SmartKids. Hun har på denne strømpisen med rysjer på rumpa. åhh, elsker rysjer på rumpa.. De blir jo EKSTRA søte da!! – genseren finner jeg ingen link til, men en body eller en annen genser som funker flott i fargene, og denne kjolen som Lilja EGENTLIG hadde utenpå.. (sjokolade og kjole uten smekk er ingen god kombinasjon!!). Og ønsker man å toppe det hele, så kan man slå til med denne jakken også. Her i huset får jeg ikke ei overhyper jente med sjokolade i kroppen til å gå med jakke inne, så den ble pent revet av igjen!

Filip hadde jo også på seg et antrekk fra phister & philina her om dagen. ja, faktisk da vi debuterte med “hjememstudio”!!

 

//I samarbeid med Phister & Philina + smartkids.no//

5 kommentarer

Siste innlegg