Dørene er åpnet

Dørene er åpnet, og jeg har gått inn i mitt 26 leveår! Tiden har flydd og jeg synes ikke det er lenge siden jeg var singel, barnløs og uten spesielle mål med livet. . . mye har skjedd, og vips så er jeg tobarnsmamma og lykkelig forlovet med verdens herligste kjæreste.Jeg har feiret dagen med familien min med bading i pirbadet, etterfulgt av en deilig lunsj på solsiden. Det var herlig det (..ihvertfall å spise med sovende barn!!). På søndag hadde vi selskap, både bursdag og farsdag i ett, så da ble det gaver og kaker. I dag har jeg fått høre bursdagssangen ikke mindre enn tre ganger, så det må jeg si meg fornøyd med. Og ikke minst, jeg har fått meg min etterlengtede KitchenAid. Nå skal det sannelig bli julebakst her i huset også…!

I AM A HAPPY BIRTHDAY GIRL 🙂 

Min vakre KitchenAid skal dere få se senere. Jeg funderer nemlig litt over hvilken farge jeg liker best.

Hjelp meg! – Hvilken er din favoritt??

 

****************

Du kan vinne en valgfri lue fra Kivat ved å melde deg på HER

****************

 

Blogglisten
16 kommentarer

Siste innlegg