Bortkastet Mandag!

Dagen startet som vanlig, men etter noen timer på jobb, klarte jeg ikke mer. Da jeg sto opp hadde jeg vondt i magen og var uggen i kroppen. Jeg HATER å være syk, så tenkte at dette kom til å gå over, og dro en tur på jobb. Oldemoren til barna kom også, og vi satte igang med vår vanlige runde på butikken. Etter tre timer, måtte jeg rulle ned ermene og takke for meg. Formen var rett og slett ikke på topp, og stakkar Filip hadde nok vondt han også. Vi endte opp hjemme på sofaen, og her har vi ligget siden. En skikkelig “bortkastet” mandag!! 

I morgen fyller jeg 26 år, håper på bedre form inn i mitt neste år!

Bildene er fra gårsdagens selskap. Lilja har på kjole fra Macys, Jeg fra Nelly og Filip skjorte fra HM & bukse fra Kappahl.


 

I morgen har Robint tatt seg fri fra formiddagen, og da skal vi til pirbadet med begge barna, etterfulgt av en deilig lunsj.

Skikkelig FAMILIEDAG – og BESTE bursdagsgaven jeg kunne fått!!

******

HER kan du vinne en valgfri KIVAT lue

13 kommentarer

Siste innlegg